Powered By Blogger

onsdag 1. februar 2012

En måned jeg vil huske

|
Da er 2012`s første måned over, og vi er allerede inne i en ny...!


Januar 2012 kommer jeg nok aldri til å glemme...
 Det var i den måneden jeg øynet håp om et nytt og friskere liv, og følte meg
bra for først gang på mange år!
Det var i den måneden jeg fikk operert bort kulen i hodet, som har vært der siden tenårene.


 andre ting som skjedde som ikke var fullt så betydningsfulle, men fine allikevel var
-to bidrag til Global Chic utfordringen hos NIB
-fiine bruktfunn
-starten på et sunnere og bedre liv, på flere måter

Det første -og det siste- er absolutt mest viktig og verdifullt. Jeg er veldig takknemlig for de positive tilbakemeldingene på mitt personlige innlegg - det var med hjertet i halsen jeg postet det. Det krevde mye av meg og skrive det jeg skrev og å dele noe så vanskelig og sårt med `hele verden`... Jeg er GLAD  jeg gjorde det, og jeg er GLAD og rørt over responsen:)



Nå venter en ny måned med nye muligheter!
Hele LIVET venter!!
Og nå er jeg ferdig med å stå på sidelinja.
Jeg har tro på 2012.







-ps: jeg har ingenting imot speilreflekskamera altså! (se forrige innlegg) Jeg er kjempeglad for teknologiens utvikling. Og så er jeg også veldig glad i gamle ting. Speilreflekskamera var liksom den største kontrasten jeg kom på til kameraet i innlegget...!;)-








english:
january 2012 is a month I will never forget; it was in that month I got hope for a new and better life without sickness. It was in that mont i had a surgery on my head, removing a bump that I have had since my teens.
I also joined in NIBs challange Global Chick, I bought some nice second gand suff, and I started a healthier life - in more than one way.
Now there`s a new month waiting. Life is waiting! Don`t let it wait too long...



11 kommentarer:

  1. Godt å høyre slike optimistiske ord frå deg, og eg håper inderleg at den positive utviklinga held fram:) Ja, la oss håpe på eit verkeleg bra 2012!
    Klem til deg og Leon

    SvarSlett
  2. Heisann.første gang jeg er innom deg tror j,så jeg kjenner ikke til historien din,men skjønner at dette er helt fantastiske nyheter og jeg kan ikke annet enn glede meg med deg.Krysser fingrene for et godt 2012 for oss alle;)
    Tove:)

    SvarSlett
  3. For en flott start på året. Jeg håper fortsettelsen blir like fin!

    SvarSlett
  4. kjære kjære fine deg. jeg har såååå lenge tenkt at jeg skulle skrive noe til deg her inne, men tiden har gått fra meg rett og slett - men vit at jeg satte sååå stor pris på din åpenhet og ærlighet om deg selv og det du har slitt med og sliter med. Og så er jeg sååå glad for at du nå øyner håp og at du hat tro på året som ligger foran oss. selvom mine problemer ikke er akkurat de samme, så har jeg også nå lsitt med laaaang tids sykdom og fravær fra arbeidslivet og ute av stand til å leve det livet jeg ønsker å leve - men det er så absolutt håp, og jeg håper og tror at 2012 er VÅRT år! måtte det bli et år med med mye glede og livskvalitet og HÅP!
    manga mange klemmer

    SvarSlett
  5. Tenker på deg og håper at 2012 vil bri et bra år for deg. :)
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  6. Ja en mnd i det nye året er allerede gått..håper det blir noen fine mnd fremover:)
    klemklem

    SvarSlett
  7. Januar var begivenhetsrik for deg, ja:-) Håper virkelig at den positive trenden bare fortsetter og fortsetter for deg:-)
    Ha en super dag!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  8. Rørte ved meg! Kos deg og gled deg videre over gaven du har fått ved å være kreativ. Det er lykke i livet :-)

    SvarSlett
  9. På tide med litt håp og et bedre liv! Er veldig godt å se at det går bedre!. Vi er flere som gleder oss på dine vegne! Vi er med deg:-D

    SvarSlett
  10. Det godt å se og få ta en del i dine gleder! Vi er mange som er veldig glad på dine vegne og som flere har gitt uttrykk for, din åpenhet.
    Natasha

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails