Powered By Blogger

fredag 10. februar 2012

Kjøkkenvekt


Da jeg kom hjem fra Syden-ferien i jula, sto denne fine saken utenfor døra mi og ventet!
En venn fra England hadde for lenge siden lovt at jeg skulle få den av
 ham da han flyttet tilbake til hjemlandet.
Og det hadde han ikke glemt!

Han syntes vel den passet godt inn sammen med de
andre kjøkkentingene mine.
Og det hadde han jo rett i!

Takk B!
Bare så synd at du måtte flytte for at den skulle bli min...!;)



Nå er det helg igjen dere!
 Er det ikke deilig!
Har minimalt med planer for denne helga, men skal nok finne på noe!
Har du noe spennende på programmet?

Velkommen til nye følgere!
Kjekt å ha dere her!!












english:
This lovely blue thing was standing outside my door when I came back from my holiday last cristmas. A friend from England had promised me long time ago to give it to me when he moved back home. And he didn`t forget! I guess he thought it would look good with all my other kitchen stuff. And he was right!
Thanks B! Just a shame though, that you had to move so that it could be mine...!;)
 Any plans for the weekend?
I don`t have too many yet, but I`m sure I will find something nice to do!


8 kommentarer:

  1. Så fin!!passet perfekt inn hos deg;)

    Nyt helgen!!Jeg skal på jente kveld med naboene nå,og i morgen er d blogg treff i Tønsberg.

    Klem
    Linda

    SvarSlett
  2. Så fiin vekt!! Herlig farge:-)


    Fin fredagskveld!
    -Therese

    SvarSlett
  3. Den var kul! Passer godt inn på kjøkkenet ditt ja :)

    Har ingen store planer jeg heller. Skal være sammen med søstrene mine og tantebarn i morra, ellers så blir det studier :) Blitt skikkelig nerd, hehe ;)

    God helg Janniche :D

    SvarSlett
  4. Fin vekt i fin farge:)
    Ha ei riktig god helg, Janni!

    SvarSlett
  5. Knallfin vekt! Kjekt med slike venner :) Jeg skal på loppis i morgen, det er min plan for helgen ;) Kanskje vi sees? Håper helgen din blir fiiin! *♥*

    SvarSlett
  6. Den var jo supersøt da...nydelig farve...
    Nei ikke så mange planer foruten Birkelunden søndag:)
    klemklem

    SvarSlett
  7. Nydelig og supersøt vekt!

    Takk for at du deltar i mitt gavedryss, tvitvi!

    Innom for å ønske deg en fortryllende helg.
    Fabelaktigklem

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails