Powered By Blogger

mandag 20. februar 2012

Det som er `nytt`...


Det var kun Sonja som så hva som var `nytt` i gårsdagens innlegg!
(Det viser at du har fulgt godt -og lenge- med, Sonja.;))
Jeg har malt stuebordet mitt - i hvitt og rosa!


Her kommer noen FØR og ETTER bilder:

 Først; brunt og blankt.

  Ganske fint i grunnen, men veldig brunt...

Etter: hvitmalt, shabby/halvveis...

 Nå:
Glossy hvit bordplate og glossy rosa `understell`.


 Og inspirasjonen til valg av rosafarge...
kommer fra mobilen min!
Siden det er så ufattelig mange rosafarger å velge mellom, måtte jeg ha noe håndfast og forholde meg til. Og fargen på mobilen har jeg allltid likt, så da tok jeg like godt den med meg til malebutikken.

Jeg har lenge tenkt på å gjøre dette, men etter å ha sett dette innlegget,
fikk jeg motivasjonen jeg trengte.
Selv om min rosafarge er noget mer dempet og riktig til mitt interiør.

Hva synes dere?
Wich one do you prefer??

Jeg er iallefall veldig fornøyd - selv om det har vært en bedøvende malingsdunst i leiligheta i flere dager nå...

*klem*



Bordplate: hvit emaljelakk
Understell: JOTUN S 1015-R,
                                     bengalakk - for mye glans!










english:
the `new` thing in my last post, was that I have painted my livingroom table; in glossy white and pink! In this post you can see the BEFORE, AFTER and NOW pictures. What do you prefer? I`m very pleased with how it looks now! And the pink color is inspired by my cellphone.:) I have had this idea for some time now, but I found the motivation to do it in THIS post.


17 kommentarer:

  1. Ja det var det ja Janni :)
    At jeg ikke så det !!
    Dette ble jo kjempefint :)
    Jeg foretrekker den nye versjonen .

    Klemmer :)

    SvarSlett
  2. Oisann, dette ble sukkersøtt og lekkert.

    SvarSlett
  3. åhh at jeg ikke la merke til det!! Jeg var så opptatt av å se etter detaljer at jeg overså det store.. Ble veldig fint da=) Jeg hadde samme telefonen før, bare at min var i min favorittblåfarge=)) Nå har jeg en mini pc med den blåfargen=)

    Ha en fin kveld;)

    SvarSlett
  4. Wohoo :) Det ble fiiiint!
    Så utrolig deilig farge!
    Jeg hadde en sånn mobil før.. ELSKER fargen! :)

    Ha en herlig kveld!
    Klem
    -Amalie

    SvarSlett
  5. Her snakka vi forbedring ja!:) bordet vart heilt nydeleg med nye farger. Herleg rosafarge!:)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  6. Det ble kjempelekkert,nydelig rosa farve..nr??:)
    ha en knakende kos kveld
    klemklem

    SvarSlett
  7. Så fint bordet ble! Skikkelig lekker rosafarge! :) Elsker rosafargene dine! Er så feminint og koselig :)

    SvarSlett
  8. Ja, se der ja!:) Det var DET det var..:O)) Kjempefint da, så fin rosafarge:) Scannet de fargen på mobilen din? Har hørt de kan det, se:)

    Lekkert, lekkert:)

    Klem!

    SvarSlett
  9. Så smart det med å ta med mobilen til butikken! Knallfin farge, synes bordet ble kjempefint :) Nå fikk jeg lyst til å male mitt stuebord også ;) skal være litt på jakt etter nytt stuebord på loppisene fremover...har jo egentlig sett meg ut et fra Ikea men det er litt for dyrt. *♥*

    SvarSlett
  10. Deilig rosafarge:)
    Er selv veldig gla i rosa,
    så bordet hadde passet godt hos meg;)

    Min mann fikk med seg en kopp da jeg malte kjøkkenkrakken,
    lurt å ta med en farge man liker;)
    Klem Mari

    SvarSlett
  11. Jeg digger rosa!

    Fabelaktig start på tirsdagen til deg.
    Jeg startet dagen med spinning, så nå skal jeg belønne meg selv med en energismoothie... Ikveld skal jeg grunne strøk nr 2.
    Smil fra frøken fabelkatig!

    SvarSlett
  12. Hei på deg.
    Så flott!!! Litt rosa skaper en etterlengtet vårfeeling ;))
    Ønsker deg en riktig fin fin tirsdag!
    Klem, Monica

    SvarSlett
  13. Liker den nye versjonen best. Knallfint! Flinke du:-)
    Klem

    SvarSlett
  14. your table looks so beautiful in pink and white!!!!
    Hugs
    Yvonne

    SvarSlett
  15. Wow, så flink du har vært, det ser helt profft ut! :)

    SvarSlett
  16. Så kult bordet ble! Deilige duse pasteller som alltid :) Tenkte først at saueskinnet var nytt jeg ;) Uansett så er stua di veldig koselig - lun og lys på en og samme gang :)
    Den nye koppen likte jeg også - passer godt nå som de fleste av oss drømmer om vår :)

    Håper alt står bra til med deg og Leon :) God klem

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails