Powered By Blogger

lørdag 11. februar 2012

Dårlig oppdragelse...

Leon sitter OPPÅ bordet.
Ja, jeg vet at det ikke tar seg ut, men noen fordeler må man ha
 når man (for det meste) er innepus!

 Spesielt spennende er det med tente stearinlys.
 Her har han  fått øye på noe veldig interessant utenfor vinduet.
Fyrstikker er også veldig gøy.
De spises opp - iallefall delen som er brent.
Og så Spagetti da - kjempe artig å leke med,
men det er en annen historie...
Nå er det bare avslapping resten av helga!


*helgeklem fra mor og pus*










english:
It doesn`t look good with a big cat sitting on the table, I know..
But some privileges must an indoor cat get!;)
HAPPY WEEKEND!


5 kommentarer:

  1. Etter å ha hatt besøk av min sønns villbass av en katt forrige helg er jeg ganske imponert over de fine bildene du tar av Leon. Nå blir det avslapning her hos meg også, med rødvin som på magisk vis plutselig stod utenfor døren min. :) Fiiiin helg til deg og skjønnepusen. *♥*

    SvarSlett
  2. underbara bilder :)
    ¨å missa nu inte......

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    förra veckan var det 111 fina bloggar med.....
    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvarSlett
  3. Leon er supersøt! Supersøt! :)

    SvarSlett
  4. Åhhhhh han är ju såååå underbar!!!
    Önskar dig en fin söndag. Kram

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails