Powered By Blogger

mandag 10. januar 2011

What to wear?

Selv om vi lengter etter og ønsker oss vår
må vi bare innse det;  det er fortsatt vinter...!
Men det betyr jo ikke at livet må være grått og kjedelig!
Det hjelper alltid med et `smashing` antrekk!:)
Jeg lar meg stadig inspirere av utstillingene hos
Anne Blich House!
Gjør du?
Se mer fra Ane Blich House HER

Må ha noen avbrekk fra feriebildene, så jeg ikke trøtter dere ut med det.

Håper dere har hatt en fin start på uka uten 
bruddskader eller utforkjøringer!
Her på Vestlandet er det nemlig GLATT!!
Så kjør -og gå- forsiktig!!

English;
Even though we might not like it, its still winter! But we can make our days less grey by puting on a smashing outfit! I find a lot of inspiration in the windows of Ane Blich House. Do YOU?
Many places  its very icey these days. So  when you are out driving, or walking, take care!!

9 kommentarer:

  1. Hei

    Fin blogg du har :)Det er alltid oppløftende med litt vindushopping ;)

    Klem B (Tussebu)

    SvarSlett
  2. flotte klær i dette butikkvinduet, Janniche:) Liker lag på lag jeg, men kanskje finest på unge mennesker?:)

    Mandagsklem til Leon og deg fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Hei på dæi!
    Blir aldri trøtt av feriebilder vettu:)
    Hærlig butikkvindu du vise fram. Klærne va kjæmpefine!
    Ha en fin kveld og ei fin uke videre,
    klæm

    SvarSlett
  4. Jaaa... de har utrolig mye kule klær der!! :)
    www.aneblichhouse.no

    SvarSlett
  5. Who wants to go around to look at these pictures balances. Unfortunately this year I have to restrain myself from shopping spree!

    A kiss,
    Sarah

    SvarSlett
  6. Åh, jeg har så lyst til å handle klær! Vårklær!
    Oh, snakker om farger, har du forresten sett denne bloggen: http://mewkid.net/ Fargeinspirerende og så søt!

    SvarSlett
  7. Vindusshopping er alltid lov ;-)
    Klærne er ikke helt min stil - men liker utstillingsvinduene - kreativt!
    Glatt er det jammen i meg her å - har nesten landa på stumpen x antall ganger allerede, godt jeg har litt balanse ;-)

    Ha en fortsatt fin tirsdag Janniche!

    Klemmer fra Lindis

    SvarSlett
  8. Hei=)
    Ja jeg tror nok vi har en del felles kjente;)

    Klem

    SvarSlett
  9. hei!
    de har jeg ikke hørt om!
    stilige klær!
    handler fortsatt mye hos hm:P

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails