Powered By Blogger

tirsdag 25. januar 2011

Kjempelabber!


Har strikket mitt første par tøfler i duse pasteller! Men det gjenstår å få dem ned i menneskestørrelse og i en rundere fasong. Det tar vaskemaskinen seg av - og satser på at de er runde og nette når jeg tar dem ut!!



Har begynt på par nummer to, i helt andre farger.
Like greit å stikke et til man først er i gang! Iallefall når det var en så enkel oppskrift at selv jeg kan klare det!

Og til ære for Leons `fans`, har jeg knipset noen bilder av hva han gjorde mens jeg laget kveldens innlegg!;)


 Forresten; hvis det er noen som lurer på hvordan det gikk med meg og treningen, så kan jeg fortelle at jeg har vært på 2 Zumba-timer og skal på min 3dje i morgen!
Veldig gøy og bra trening!
 Anbefales for de danseglade!!
Heldigvis har jeg prøvd meg på både salsa, merengue og bachata tidligere, og merket at det var en fordel.. 
Men man kommer fort inn i det, så prøv!!

Nå skal fingrene få` trimmet` litt mer mer tøffel-strikking!;)

Tirsdagsklem
"♥"


PS: Har gjort noen korrigeringer i URO-innlegget! Pris på `små` uroer (ca 60 cm) i ønsket farge; 400kroner + porto!! Et røverkjøp!!!!! Uroene i innlegget er i denne størrelsen.

11 kommentarer:

  1. Flink du er :)
    Jeg har og vært på zumba i dag..stiv som en stokk..

    Klem Martha

    SvarSlett
  2. Flinke deg, skal bli spennende å se hvordan de kjempelabbene blir når de er tovet...har du en oppskrift på dem eller? Ha en fin uke videre, klemmer fra Wilhelmine

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se labbene når de er ferdige. :)

    Og Leon er vakker som alltid.

    Zumba...jeg tør ikke...jeg er så pysete når det gjelder sånne fellestreninger, selv om jeg vet at ingen andre enn jeg bryr meg om hvor mye eller lite jeg får til. Ja, ja, kanskje en eller annen gang.

    SvarSlett
  4. fine lebber, Janniche:) Fine farger du har funnet til dem:)
    Leon ser så avslappet ut på bildene der han ligger inder matta:) Jakter ikke han på garnnøster, søtisen?
    Har prøvd Afro jeg, har Zumba tilgode, men liker å danse:)

    Onsdagsklem fra Trine:)

    SvarSlett
  5. Søte tøfler=)
    Flink du er som trener, jeg brukte å gå på dansetimene da jeg var med på treningssenter, nå bor jeg så langt unna at det ikke lønner seg å være medlem. Så blir hjemmetrening i stedet. Men jeg savner det skikkelig!

    Ha en fin dag=)
    Klem

    SvarSlett
  6. Oi de var store ja ;) Blir gøy å se dem ferdige . Fine farger du har brukt. Dans er kjempegøy ! Har ikke prøvd zumba. Kos deg med strikkingen :)

    Klem fra Janne :)

    SvarSlett
  7. Hei på dæi!
    SÅ flink du e til å strikke da! Æi prøvde mæi på sånne en gang, men ga mæi etter to ruter. Da hadde æi begynt med 24 masker og slutta med godt over 30! SÅ du skjønne, strikking e ikke min sterke sie.
    Håpe du har en kjæmpeifn dag
    klæm fra MÆI

    SvarSlett
  8. Oioi, spennende å se om de blir som hånd i hanske (eller fot i tøffel) når de blir ferdige!!
    Og Leon bidrar til fellesskapet som vanlig ser jeg... :P

    SvarSlett
  9. Hei snuppa!

    Aaaaaaaah, dette er musikk i mine trenings-freak-ører! ;-) Så gøy at du liker det!!
    Jeg har også prøvd meg på Zumba ett par ganger og har bestemt meg for at jeg skal tilbake, faktisk! (Første gangen var selvtilliten litt VEL høy, for å si det sånn;-)).

    Også så fine tøfler!! Kommer det en oppdatering i dag kanskje?

    Ha en nydelig onsdag:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  10. Så flotte tøfler! Skikkeleg søte! Skulle ønske eg kunne strikke..Også søte pusen då;) Zumba er kjempemoro! No er det lenge sida eg har vore, må skjerpe meg:)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  11. Hei på deg.

    Så flotte tøffler. Har du link til en oppskrift eller kunne du lagt ut? Fikk lyst til å strikke nå.
    Zumba er knall moro, gikk på det i fjord vinter. Stå på!

    Klem

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails