Powered By Blogger

lørdag 8. januar 2011

I feriemodus

Et lite tilbakeblikk på min Sydenferie i Desember. 
Var ei uke på Gran Canaria midt i verste julestria!
Herlig! 
Med temperaturer på mellom +18 og +29 grader, med frisk bris,
 var ikke hjemlengselen så altfor stor!
Her er noen bilder fra Vecindario,
elsker at de maler husene i 
sterke FARGER!
Cool bil!
..duse pasteller..
..og Playa Del Inglès
 De `skikkelige` feriebildene 
- sol og strand og sånn-
 kommer etterhvert :)

Ønsker deg ei fortsatt fin helg!

English:
Some colorful pictures from my holiday in Gran Canaria in December. Love how they paint their houses with strong colors!!
I will show pictures of beaches and real holiday-stuff another day!
Happy weekend!

10 kommentarer:

  1. Du hade det varmt och gott på Canarie Öarna förstår jag. Skulle själv inte ha något emot att vara där i dessa snöiga dagar.
    Fina bilder därifrån.
    Kram Susanne

    Ge goa Leon en kram från mig

    SvarSlett
  2. Jeg kunne godt klart å være en uke eller to i varmere strøk sånn ca akkurat nå. Men akk, her er det ingen som skal reise til varme. Tror jeg trekker pleddet over hodet snart i stedet. :)

    SvarSlett
  3. You lucky bastard!! ;) Jeg vil også se hus med sterke farger!

    SvarSlett
  4. Det er så utrolig deilig med litt varme på kroppen nå i denne kalde og mørke tiden. Heldige deg!

    Ha en herlig helg!
    Klem Karina

    SvarSlett
  5. Ahh hadde ikke gjort noe med en uke i varmen blant sterke farger!!! Håper du lever på den turen enda :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  6. Så hærligt og fargerikt!
    Eg og vil der... NÅ! :o)

    Håpe du har hatt ei storveis helg.

    SvarSlett
  7. Så deilige syden bilder, nesten litt miami over fargene. lekkert, varmt og e drøm for oss her i vinterladnd. MEN jeg skal straks til Nice.var i Egypt i Julen. Så jeg kan da strengt talt ikke klage. Fikk du ikke med mufinssjappa?? HÆ. Men så må du bare tilbake til Bartebyen davel! Ha en finfin uke! Signe

    SvarSlett
  8. Så deilig med tur til Gran Canaria. vi var i Egypt på bryllupsreise den tiden vi. Var fint det og :)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  9. Oh, I wish I where in Gran Canaria!!!!
    Beautiful photos!
    Big Hugs,
    Yvonne

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails