Powered By Blogger

søndag 16. januar 2011

På en Søndag

Da var det søndag, og snart er uka over... Skikkelig grisevær ute 
- da er det godt å være inne;)
Fikk litt dårlig samvittighet da dere var så snille å si at jeg burde 
kose meg med god samvittighet, for jeg hadde jo gått så mye i går... 
Vel, nei, det gjorde jeg ikke - jeg kjørte både hit og dit og til treningsstudioet...! 
Så kunne jo strengt tatt bare kjørt hjem og hentet skoene,
men da var liksom piffen gått ut.
Den eneste trimmen jeg fikk var inn og ut av bilen
Dumt å ta opp det temaet i dag, egentlig. 
For jeg sa jo så kjekt i går at jeg skulle nok komme meg av gårde på trening 
i dag... 
 Vel, det var jo tanken, men så forsov jeg meg under middagsluren, 
og nå gidder jeg ikke!
 Hurra får tiltakslyst!!
Men vurderer sterkt å vaske trappa, da.
 Som tydeligvis ingen andre beboere i huset ser nødvendigheten av. 
Tenkte jeg skulle la den være og se hvor lang tid det gikk før noen 
andre syntes det passet å ta den,
 men nå har jeg ventet siden i sommer - og den ser ikke bra ut!!
 Blir jo en slags `trening` det da. 

OG så har jeg meldt meg på min første Zumba-time i morgen, 
så da jeg jo gå! 
Spennende!!
****
Det jeg egentlig skulle fortelle om i dag, er at jeg har fått en ny Award!
Stylish Blogger Award
Den fikk jeg fra en virkelig stylish blogg som hete I EN ESKE.  
Sjekk ut denne kule bloggen da!
Tusen takk for den gjeve Awarden, kjære du!!!
 Men da følger det jo en liten forpliktelse med, nemlig å fortelle 
7 ting om meg selv
Det blir mye skriving her i dag (og jeg som ikke liker så lange innlegg)!
Men tenk så interessant da!!;)

1) Jeg elsker rosa! 
Hadde rosa skinnsekk på barneskolen, rosa 80-tallsbriller fra jeg var 6 år og oppover osv. Og det har ikke gått over, rosa er fortsatt favorittfarge nr.1.
2) Jeg jobbet som frisør i 7 år, og likte det veldig godt, men måtte dessverre slutte (ta en pause) pga dårlig helse. Jeg var en ganske uredd frisør som elsket å prøve nye ting.
3) Jeg begynte som trillepike da jeg var 7, og passet de samme ungene til jeg var 17.
4) Jeg jobbet i skobutikk fra jeg var 14 til 18, og har fortsatt en svakhet for sko og vesker (som de fleste andre damer).
5) Jeg er en maksimalist! 
6) Jeg foretrekker gammelt framfor nytt; det gjelder møbler, klær, interiør o.l. Er ikke opptatt av merker.
7) Jeg føler meg ikke `typisk norsk`, selv om jeg er norsk tvers igjennom. Føler at jeg passer bedre inn i en latinsk/varmblodig kultur. Noe jeg stadig får høre - kanskje pga av et `aktivt` temperament...? (Cuba ligger øverst på reise-ønskelisten).

Slenger med noen bilder fra Sverige-turen i sommer.
Reglene er egentlig:
*Fortell 7 ting om deg selv
*Velg 15 blogger fra din 
bloggroll og gi den videre til
*Takk den som gav deg awarden
og link til denne personen.

Da får jeg lov å gi Awarden videre, og jeg velger meg:

Jeg vet at ikke alle er så glad i awarder, utfordringer og sånt, men om dere velger å ikke ta imot så se på det som en velfortjent og godt ment oppmerksomhet!:)

Nei, trappa venter...

Klemmer

8 kommentarer:

  1. Hmm.. kanskje på tide at noen vasker den trappen ja. Du er flink!

    SvarSlett
  2. Hehe, kjenner igjen den er trappeproblematikken... i vår oppgang er det bare vi som vasker med (u)jevne mellomrom, de andre gjør det ikke (de skriver seg i alle fall ikke opp). Men når vi flytter inn i huset har jeg bare meg selv og mannen å skylde på hvis trappene ikke blir vaska!
    Takk for award! Det gleder!! :)

    SvarSlett
  3. gratulere med award:)finfine bilder fra Sverige.

    SvarSlett
  4. Hei hei søte.
    Trappevask ja. En stud siden jeg vasket en trapp faktisk. Her i huset bor vi kun i en etasje, så da blir det ikke mange trapper å vaske, hehe.
    Herlige bilder fra Sverige!! Liker egentlig veldig godt retro, men har enda ikke funnet ut hvordan jeg kan lure inn litt av det her hjemme ;) Jobber med saken.
    Kjempe koselig av deg å gi awarden videre til meg!! Snill du er :)
    Håper du har hatt en kjempe fin helg og lykke til med treninga fremover.
    Klem Marie :)

    SvarSlett
  5. Håper du har fått vaska trappa da... :) Vet alt om å ikke komme seg på trening... det var en gang i mitt liv at trening var selve livet, men med fulltidsjobb og to unger, så strekker ikke tiden til... langt mindre orken! Zumba høres VELDIG kult ut, DET kunne jeg tenke meg å prøve også! Lykke til med treninga! Og kjekt å lese mer om deg :) Grattis med award!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  6. ønsker deg god trappevask i fremtida også:) Spørs nemlig om dette blir ditt ansvar fremover:)
    Zumba er gøy:)

    klem fra trine til deg og Leonpusen:)

    SvarSlett
  7. Hei på dæi!
    Gøy å¨lese litt mere om dæi, og gratuler med award! Vel fortjent!
    Hehe dne tiltakslysten kjenne æi godt til. e så mye anna som friste enn å trene, men e så godt når man kommer i gang:) SPent på å høre kordan det blei med trening i dag og om trappa blei bra;)
    Håpe du kose dæi masse.
    fin dag ønskes til dæi
    klæm

    SvarSlett
  8. heihei!
    og 1000 millioner takk for awarden fra deg!
    utrolig hyggelig gjort - jeg ble kjempeglad!
    og bloggen din er så fiiin, liker den så godt..masse vakre bilder!
    ha en fin mandag -
    klem

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails