Powered By Blogger

fredag 28. januar 2011

Galleri Oz

Var på utstilling med jobben på onsdag.
Skulle egentlig for å se på gamle broderier og håndarbeid, 
men det var mye annet spennende der!
Tok noen bilder med mobilen som jeg vil dele med dere. 
Var jo noen sjarmerende figurer her innimellom!:)
Likte dette bildet!!
Hva med en liten og tynn hund?
Billig i kost og krever ikke så ofte lufting...

 Jeg liker traktorer! Spør meg ikke hvorfor...

Fint bord og stoler!

Håper alle har hatt en fin uke så langt
Jeg har hatt en uke med vond kropp og tungt hode, men det kommer seg nå. Var til og med på Zumba i kveld
Denne gangen var det kjempegøy med innslag av hip hop, mambo. merengue, salsa og afrikansk dans! 
Det siste har jeg veldig lyst til å lære med - skikkelig!
Så kroppen er fortsatt øm, men nå av andre grunner;)
***
Når det gjelder spørsmål om gardiner versus persienner
må jeg nesten si at det kommer litt an på  hvilket rom 
og vindu det er snakk om... 
Men en liftgardin ser som regel bedre ut enn persienner, synes jeg. 
Og noen ganger er det fint med ingenting!
Eller hva med sprosser innvendig!? 
Sånn som 
Det synes jeg er kult!!
Selv har jeg både persienner og liftgardiner, men ingen vanlige gardiner.
og heller ingen sprosser - enda;). 
Persiennene er enkle, men liftgardinene finest.
Gøy at dere spør om råd, selv om jeg kanskje ikke alltid kan hjelpe.
Lykke til da, Anonym!;)

Da skal jeg finne fram rødvinsglasset og fredagskos! 
Må bare vekke Leonpos som ligger og snorker på armen min;)
Vi blogges!!

har forresten et interiør-spørsmål jeg vil dele med dere i morgen...
håper dere har noen gode tips!!

9 kommentarer:

  1. Der var det masse flott ja!

    Og det forrige innlegget ditt da snuppa!!!
    Så fiiint du har det i stua di! Hærlige, varme og stemningsfulle bilder.

    Håpe du får ei skikkelig fine helg og at kroppen blir heilt bra :o)

    SvarSlett
  2. Hei på dæi du!

    MAsse fint du vise fram her. Likte den hunden så godt:)

    Likte innlegget under om stua di, Kjæmpekoselig!

    Ha en kjæmpefin kveld videre og kos dæi med rødvinen:)
    KLæm

    SvarSlett
  3. De figurene der var driiitkule, de kunne jeg latt hatt her hjemme!

    SvarSlett
  4. Fin utställning.
    Önskar dig en trevlig helg.
    Kram Susanne

    SvarSlett
  5. Så fine ting, god helg til deg lille mor, klemmer fra Wilhelmine

    SvarSlett
  6. Tusen takk for så mange hyggelige kommentarer inne hos meg. Det varmer og gleder, virkelig!
    Øm og stål i kroppen, av ulike grunner, er jo bra!

    ;)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  7. mye fint på den utstillinga, Janniche:)Fint å se at formen er bedre, når du greier å være med på Zumba, er du definitivt frisk og rask igjen:)Flotte greier:)
    Vi har både lift, persienner og vanlige gardiner vi:) Greit med variasjon, synes nå jeg da:)

    Ha ei flott helg, Janniche og hils til Leon fra meg:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  8. Så artig med slike utstillinger:)
    Og så kosleg at du liker skoddene mine, mange her heime som syns eg var smårar då eg kom på det;) Men eg er superfornøgd!:)
    Godt at formen er bedre, kjedleg å vere sjuk..
    Ha ein fin laurdag!
    Klem:)

    SvarSlett
  9. For noen kule figurer/skulpturer! Likte spesielt godt de to øverst :-)
    Morsom kommentar når det gjaldt bikkja - kun kattefolk som kan si sånt vel ;-)

    Ha en fin fin lørdag!

    Klem

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails