Powered By Blogger

søndag 30. januar 2011

En Smak av Sommer




1 liten Yougurt med kokos 
1 banan
Ca 2 dl tropisk juice
2 isbiter
(evt bær av noe slag)
Mix i blender
`Tilsett` noen fargerike sugerør
(+litt skarpt lys;))
=
En Smak av Sommer

Vil på tampen av uken gjerne spørre dere til råds ang maling av gulvbelegg... Noen som har prøvd det? Gode/dårlige resultat?
Har nemlig et grusomt lyst belegg på badet som liksom aldri blir skikkelig reint! Det er et sånn vanlig gammeldags belegg som de fleste bad hadde før i tiden, uten mønster. Det er varmekabler i gulvet og jeg dusjer rett på gulvet, så må tåle mye vann.
Har søkt litt på nettet om dette, men finner liksom ikke helt ut av det... Siden jeg kun leier, og bare for en begrenset periode - ser dette ut som den beste og rimeligste løsningen på `problemet`. Tips og erfaringer mottas med Takk!!

Nyyyt siste rest av helga!!!

8 kommentarer:

  1. Herlig :)
    God søndags kveld.

    Klem Martha.

    SvarSlett
  2. Ser gott ut, ser fint ut, Leon är söt.
    Ha en fin kväll
    Kram Susanne

    SvarSlett
  3. Nam, jatakk til smak av sommer.
    Og jeg har ikke mala det, men tipper Leon hjelper til med små søte spor om du ønsker.. ;)

    SvarSlett
  4. MMM :) En herlig smak av sommer ;) Tusen takk . Jeg har aldri malt gulvbelegg , jeg tenker epoxymaling ( 2 komponent maling som må blandes )

    Ha en fin uke som kommer Janniche :)
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  5. denne sommerdrikken ser god ut, på bilde og pr oppskrift:)
    Leon er nå søtest læll da:)
    Maling av gulvbelegg har stått i Rom 123 en gang, tror jeg:) Mener å huske det må vaskes med fettløser feks salmiakk, pusses og grunnes/males med gulvmaling:) Verdt et forsøk?

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  6. Har kunne tenkt meg å malt noen av gulv beleggene her i huset og, så hvis du får til noe som funker vil jeg gjerne høre hvordan det gikk =) Men utenom det så har jeg rett og slett ingen peiling!

    Klem=)

    SvarSlett
  7. Stikk innom en fargehandel og forhør deg...der får du nok riktig svar ;)

    SvarSlett
  8. Drinken ser kjempedeilig ut, ja takk! Hva med sånne ca 30 x30 cm treheller som kan settes sammen, det kan bli en ganske frisk og eksotisk look som det også egner seg å dusje rett på.? Litt avhengig av antall kvadratmeter selvfølgelig, men fordelen er dessuten at du kan ta med deg disse om/når du flytter. :)

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails