Powered By Blogger

fredag 7. januar 2011

Back on track!

Da var den laange ferien min brått over!
 Er hjemme igjen etter drøye 3 uker på reisefot
 - og må si at det var litt godt å komme tilbake til sitt eget krypinn etter 
å ha bodd så lenge i koffert! 
Jeg er nok ikke såå glad i å reise som før
 (`gamlis`-tendenser...?)!
Har hatt ei uke på Gran Canaria, noen dager i Nord-Norge,
 og ei uke i Trondheim 
- synes jeg hatt en fin ferie, trass litt sykdom og smårusk.

Litt usikker på hvor jeg skal begynne for å oppdaterer dere... 
Så da begynner jeg like gjerne med gårsdagens 
kafèbesøk i Trondheim,
 med min gode venninne (og kattepasser), Cecilie! 
Kanskje du kan se/tenke deg hvor dette er? 
Hint;  serviett!
Har fulgt litt med på bloggene deres selv om jeg har vært bortreist, 
men har ikke vært så flink til å kommentere... 
Skal ta meg en liten bloggerunde nå, og forsøke å gjøre opp for det!

Takk for de søte kommentarene deres!

God helg alle!

English:
And I`m back after 3 weeks away - Gran Canaria, North of Norway and Trondheim.. I`ve had a nice hoilday, eventhough I was a bit sick. But now it`s good to back home!!!
Don`t know where to start... So I start with pictures from yesterday ; coffieplace in Trondheim.
Wish you all a nice weekend!

7 kommentarer:

  1. Hei på dæi søte du!
    Godt å se dæi tilbake her i bloggverden:)
    E deilig å være på ferie, men enda bedre å komme sæi hjæm. Æi kjenne også til det der å bo i koffert, ikke nå særlig nei.
    KOselig med kafebesøk i Trondheim med venninne da. Like trondheim så godt, veldig fin by:)
    Ha en fin kveld
    klæm

    SvarSlett
  2. Hej vännen, är det där du varit, har saknat dig.
    Kram Susanne

    SvarSlett
  3. Så koselig å ha deg tilbake :)Hørte at du og Trine hadde kost dere masse :) TRIVELIG ! ( tror du og venninna de var på dromedar )

    Ønsker deg ei fin helg :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Da var du tilbake ja - så bra :-)
    Jeg hadde nok blitt litt ekstra stressa av å bo i en koffert så lenge, hehe.
    Men det høres jo ut som at du har hatt 3 flotte uker! :-)
    Så kul kafé, jeg hakke peiling på hvor det er men, hehe.

    God helg Janniche!

    Klemmer fra Lindis

    SvarSlett
  5. Gode gamle dromedar:) Neste gang du e her må vi treffes syns æ!
    klem

    SvarSlett
  6. Jeg veit, jeg veit! I've been there before! ;) DROMEDAR!

    SvarSlett
  7. Velkommen hjem! :) Klem fra Camilla

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails