Powered By Blogger

torsdag 20. januar 2011

Bambi


Denne lille bambien i plast (som lager lyd når man klemmer på den), 
kjøpte jeg på èn av bruktbutikkene jeg besøkte i Trondheim sist. 
Søt?
Telefonen, som egentlig er en telefonbok, ble kjøpt på bruktbutikk
 i Sverige i sommer. 
Liker den veldig godt!!
Og katteskiltet er en gave fra Roma.
***
Har også gjort om på pynten Lillebrorskapet.
 Måtte gjøre litt om da det nye stuebordet kom inn!

På lørdag vil jeg vise dere noen fine greier som en 
kollega av meg lager og selger!
Her snakker vi virkelig kunstverk laget av  fingernemme og 
tålmodige fingre!!
Så følg med!!!

Har overtatt en laptop av min kusines mann
 -har bare brukt en stasjonær i det siste-
så jeg driver og setter meg inn i.
Er ikke verdens mest tekniske person, kan jeg si dere!
Ikke verdens mest tålmodige heller! Desverre...
Så foreløpig blogges det forsatt på stasjonær pc.

Håper dere alle har hatt en 
fin uke så langt!
Takk for koselige ord fra dere!!!
"♥"

11 kommentarer:

  1. Det tror jeg må være den søteste bambien jeg har sett:)Likte tlfboken også:)Ha en fin kveld

    SvarSlett
  2. Hælle dussn ;) Den bambien var utrolig søt !Herlig pynt på bordet også :)

    Kos deg i kveld :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Skjønnaste Bambi og "telefon" da!!!
    Hærlige, stemningsfulle bilder igjen her hos deg :o)

    Skikkelig like den nye headeren din og :o)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så søt blogg du har, og for en nydelig bambi*
    Henger meg på som følger:))
    Klem Christine

    SvarSlett
  5. God dammit, er virkelig den tlf en bok?? Døøødskul!!

    SvarSlett
  6. Veldig, veldig søt bambi. :)

    SvarSlett
  7. søt Bambi:) Ja, du fikk da handla noe da du var i Trondheim:) Ville sett deg entre flyet med mye håndbagasje;)
    Liker skiltet fra Roma, Leon passer vel på hos deg da:)? Hils kattepusen Leon og ha ei kjempehelg begge to:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  8. Innom for å ønske deg en flott helg ..

    Klem Martha

    SvarSlett
  9. Hei!Stuebordet under her er fantastisk! Et kupp!
    ...og fine duse pasteller i disse bildene. Joli!

    SvarSlett
  10. trøtt,trøtt,fredagstrøtt.
    gardiner vs persienner, en av livets mange vanskelige sp.mål. Hva mener du, Janki?

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails