Powered By Blogger

torsdag 26. juli 2012

Rock & Roll bar og diner


That sweet retro feeling!!

Her tidligere i år tok jeg noen bilder på flotte
Så om du liker retro og litt rock & roll, vil du nok trives her;)


Kafèen finner du i Skostredet i Bergen.
Det var dagens lille `reklamesnutt`!

Har kooost meg med gode venner i fina vère!;)

god kveld!














english: 
Earlier this year I took some photos at Rock & Roll bar and diner.
If you like retro style and rock & roll, I`m sure you will like it here;)
You find this cafè in Bergen:)

3 kommentarer:

  1. OMG !
    Jeg skulle ønske dette stedet var nærmere meg ;)
    Takk for titten.

    Kos deg i morgen

    SvarSlett
  2. Åh, så kjekt det var å se Rock & Roll Diner igjen! Som Bergensboer i sju år har jeg spist mang en pannekake og drukket mang en mega-milkshake der:) *savn*

    SvarSlett
  3. Kult sted! Neste gang jeg tar turen til Bergen skal jeg jammen meg gå innom der :)

    God helg til deg :)
    Klemmer

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails