Powered By Blogger

tirsdag 3. juli 2012

Heime

Jeg er heime i Nord på ferie!
 Etter ei fantastisk helg i Trondheim, er jeg nå på Helgelandskysten.
Leon er med og koser masse - iallefall når han slipper unna mine foreldre hyperintense og lekne hund! Han er mye ute, og synes det er supert.:)
Været så langt er vått og litt kaldt, men jeg satser på at den store sommervarmen
snart er i anmars.
Her kommer noen bilder jeg tok da jeg var her i fjor. Jeg har nemlig reist fra kameraet, så jeg har ikke fått  tatt noen bilder enda. Men det kommer;)



Har du det fint der du er?
TAKK for alle besøk og vennlige ord!










english:
I`m visiting my family in the North of Norway. Leon is also here and enjoy life on the outside! So fare we had a bit wet and cold weather, but I`m sure the summerheath is on its way!;) Here are some pics from last year. Are you have a ood time  where you are? THANKS for your visit and nice words

8 kommentarer:

  1. Så nydelig!!!
    Kos dere masse:))

    SvarSlett
  2. Vakker natur der! Bildene dine var nydelige.
    Kos deg masse! Håper sommervarmen er i anmasj her sør også:) Vi har også feriedager og nyter disse:)
    Tusen takk for den hyggelige kommentaren du la igjen hos meg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Helt fantastisk, skulle gjerne vært der, kos deg masse, men håper du vender nesen sørover til Bergen igjen.

    SvarSlett
  4. Så godt å høre at dere koser dere hjemme i nord :) Nydelige bilder!
    Håper sol og varme kommer til deg og Leon :)

    God klem til dere

    SvarSlett
  5. Så fine bilder!:)
    Kos deg videre på ferie, både deg og Leonpusen!:)

    Klem!

    SvarSlett
  6. Vakkert. Jeg kan tenke meg du nyter fredfulle omgivelser og frisk havluft. Pus er heldig som får være med. Lykke er med til Østlandet og sammen med mammas hund er de et fryktet radarpar i nabolaget. ;)

    Nyt sommerkvelder og sommerbær. Sommer er til for å nytes.

    SvarSlett
  7. Åh så herlig!
    Så fine bilder :)

    Kos deg og nyt ferien, det er deg vel unt..

    Ønsker deg en nydelig onsdag, her er det siste dag på jobb før ferie. Jeg merker hodet er ett helt annet sted *fnis*

    stor klem

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails