Powered By Blogger

torsdag 5. juli 2012

Nok en vakker dag

...i Nord. Sola skinner og himmelen er blå, hva mer kan man ønske seg da!?
Fra å bo i tredje etasje ved en trafikkert vei til å komme hit; innerst i en blindvei med skog og ro omkring, er en kjærkommen forandring!
Det er deilig med ferie, og iallfall når formen er såpass at man kan nyte den!

Når det gjelder nettopp helsa kan jeg gi en liten oppdatering; det jeg trodde var halsbetennelse før helga, var et virus så det var ingen medisin og få.
Men nå er formen ganske så bra, bare litt tørrhoste henger igjen.
Formen ellers er usedvanlig bra!! Jeg har vært bedre enn på mange mange år siden jeg var på behandling i Januar. Jeg har til og med gått ned en god del i vekt nesten helt av seg selv - og dèt er ikke vanlig for meg!! En skikkelig bonus!:) 
I den siste tida har jeg derimot slurvet litt med oppfølgingen og rutinene, og jeg merker det godt...! Så nå er det full skjerpings!!
Gevinsten for å følge opp er så stor og anstrengelsene så små at det det absolutt er verd det!
En liten oppdatering der:)


skal resten av dagen nytes!

*fin sommerdag*








english:
another beautiful day here in the North. It`s a nice change to be here in a quiet street with woods around, from my daily life in my third floor flat close to a road with alot of noise and traffic. And now my health is good enough so that I can enjoy! Since the treatment in January I had a big change in my life! I have been much better than in many years! I even lost some weight just like that, and that is NOT normal for me!! Lately I have not been so good in following my new routines, and I noticed that it`s not good. So now I have to pull myself together so I can continue making progress!
*enjoy your day*

7 kommentarer:

  1. For noen nydelige sommerbilder.

    SvarSlett
  2. Så herlig du har det! Godt at formen din er bedre...kjedelig å være syk når det er sommer og sol- da kjennes det liksom litt ekstra.

    SvarSlett
  3. Så trivelig det var der oppe i nord :)
    Og det gleder meg å høre at du er så mye bedre !
    Nyt :)

    SvarSlett
  4. Så glad jeg blir av innlegget ditt, har lest om historien din og fulgt med siden, så vet at det må være fiiine dager for deg nå, så godt å høre!!
    Kos deg med sol, vær og vin(d) hihi, nyt dagene!

    Klem!

    SvarSlett
  5. Så nydelige sommerbilder:) Og så godt å høre at den gode formen fortsatt er vedvarende! Det er nok viktig med de rutinene ja, så lykke til med skjerpings;) Formen her har også vært oppadgående de siste par månedene, så jeg håper trenden fortsetter:) Fortsatt god sommer til deg!
    Klem

    SvarSlett
  6. Åh så herlig :)

    Endelig fikk jeg tid til en bloggrunde, tar på med ferie gitt. *fnis*
    Fin lørdag, søte!
    Her skal vi ta med senga ut i stua og bare kose oss.
    klem

    SvarSlett
  7. Heidu! :)
    Nå har jeg gått glipp av maaaasse her altså, så jeg prøver å henge meg på, med svarte hull og alt! :)
    Jeg forstår det slik at det er ME det er snakk om og at du har funnet noe som funker for deg? Jeg er (om jeg har tolka rett) OVERLYKKELIG på dine vegne, og heier deg videre! <3 <3
    Ellers har jeg savna deg og Leon altså, har jeg gått glipp av mange Leon-eventyr også?? Helt sikkert, han er jo så god på eventyr... Ser herlig ut der nord! Her "sør" er det heeelt grusomt vær, men det kan det vel være der også nå... :P
    Jeg skal hilse fra Cindy og lille turbo-tilskuddet Zelda som begynner å bli stor jente! :)

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails