Powered By Blogger

fredag 27. januar 2012

Surrehode!!

Èn ting er sikkert, og det er at `hodeoperasjonen` ikke har hjulpet på verken min  hukommelse eller (fraværet av) struktur... -I dag var det et perfekt lys til å ta fine bilder i leiligheten. Men hva hjelper det, når man har forlagt kameraet sitt..?!
Det har  `dukket opp` her på kveldingen, men da var det flotte lyset borte...
Så da blir det noen kveldsbilder - nok en gang. Ikke så veldig spennende da, men...



SKINNVESKE! Ett av mine siste bruktfunn! Sååå fin! Jeg fant ikke bare denne ene skinnveska, men hele... 3 vakre, vakre skinnvesker! For vesker har jeg jo ikke nok av fra før... *kremt* Det er mulig den ene blir lagt ut for salg.

Håper du har en fin fredag! Jeg har hatt en av mine bedre fredager på lenge!
SÅ GODT altså! Måtte det bare vare og vare...


Nyt helga! Vi blogges
*KLEM*








english:
one thing`s for sure; the `head surgery` didn`t help at all on my (lack of) memory or (my lack of) structure.... It was the most perfect light in the appartment  for photographing earlier today. But what does that help, if you cant find your camera..? I found it now, but now the light is gone... The leather bag in the last picture is one of my latest second hand findings. It`s sooo lovely! And I even found two more..! Cause there is always a need for more handbags! Hope you had a nice Friday - I did! HUG!


9 kommentarer:

  1. nyyydelig veske! du er flink til å finne fine vesker altså, og du om man får litt mange så får man heller oppbevare de små inni de store så tar de litt mindre plass ;D *♥*

    SvarSlett
  2. Herlige bilder! Ønsker deg god helg;))

    SvarSlett
  3. Ja,kjenner til å forlegge ting:)
    Flott veske..
    ha en kos helg
    klemklem

    SvarSlett
  4. Åå, knallfin veske!! Så kjekt å høre at du har det bra:-) Og at kulen ble fjernet på forsvarlig vis:-)
    God helg!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  5. Kjempefin veske!
    Og skrivemaskina va stilig ;)
    Eg har ei liknande, men trur den er litt gamlare.

    Ha ei fin og frisk helg :)

    Klem

    SvarSlett
  6. Godt det går mot lysere tider - bildene blir automatisk freshere med mer lys :-) god helg!

    SvarSlett
  7. Fine, fine bilder. Jeg falt pladask for det bildet7maleriet i svart med rosebuketten...nydelig:-) Ha en fin lørdagskveld! Klem, Anne Lise

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails