Powered By Blogger

mandag 9. januar 2012

Global Chic 2: Fransk Touch

Jeg melder like godt på et bidrag til i Global Chic utfordringen hos NIB.
Mange hjem er inspirert av det mystiske og vakre Østen - jeg har noen elementer derifra selv - men dette innlegget er ment som en `hyllest` til franske gamle filmer!
-Om jeg lykkes med det er en helt annen sak...-

Er det flere med meg som fasineres av stormønstret tapèt, blondete lampeskjermer, store fuglebur, tunge malerier, rotete bokhyller... 

Det er noe av det jeg forbinder med fransk film-interiør.

Gamle fine kofferter, silkesaronger og sko med glitter hører også med, men de bildene spares til en annen gang;)


Håper alle har en fin start på den nye uka!
 Selv ligger jeg med kraftig forkjølelse og synes ganske synd i meg selv...

Litt interiør-inspirasjon hos dere er alltid en trøst!;)
Likeså de fine kommentarene dere legger igjen - TAKK!


*KLEM*






english:
a second contribution to the Global Chic challenge at NIB.
Many homes are inspired by the mysterious and beautiful East. This post is all about franch old movies... Hope you can like it!
I`m down with a strong cold, so I`m lying here feeling sorry for myself....
Reading ispiring interior blogs helps a bit though.
And all your nice comments!!
THANKS!

4 kommentarer:

  1. Enda et fint bidrag med go`stemning, snupp!*smile*

    Sender deg mange varme tanker og "bli-fort-frisk"-klemmer, og håper du er raskt frisk som en fisk igjen!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Fine bilder igjen:-) Du får ha god bedring og bli frisk snart!!

    SvarSlett
  3. Synes du lykkes kjempegodt med å skape en fransk stemning! Det ble spesielt kult med den litt 'tunge' tapeten som bakgrunn.
    God bedring fra forkjølelsen og lykke til i utfordringen:-)

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails