Powered By Blogger

onsdag 30. november 2011

November rain

November 2011 vil bli husket som en mild, regnfull måned med en hissig storm på slutten! -iallefall vil den bli husket sånn av meg. Måneden har minnet mer om høst enn vinter, synes jeg.

Nå står vi ovenfor en ny måned som definitivt forbindes med vinter, og travle tider for de aller fleste. Jeg, for min del, stresser ikke, men har noen høydepukter jeg gleder meg til i måneden som kommer...


Slik så min november 2011 ut:

 *Fin flytur med pus i bag
*Leon og valpen Tassen ble perlevenner
*Vakre solnedganger i Nord
*Fantastisk oreokake

*Kunstnerisk inspirasjon hos tante Randi
*Deilig ettermiddags-kaffekos
*Late dager
*Flere vakre solnedganger

*Stormfull og forsinket flyreise hjem, med pus
*Stueforandringer i friske farger


Da har jeg fått med essensen i en veldig lat, men koselig, måned for min del.

Og så må jeg minne dere om at i morgen er det faktisk trekning av min pute og ironlakk giveaway!


Du kan velge to valgfire putetrekk og en turkisgrønn Ironlakk. Sist jeg sjekket var det (ikke overraskende) reinsdyrtrekkene de fleste ønsket seg.

Siste sjanse til å melde seg på HER.

*fiiiin LilleLørdag alle sammen*








english:
the essence of my rainy November...
tomorrow i will determine a winner on my pillow case and ironpaint. if you want to join in, click HERE


6 kommentarer:

  1. Koselige bilder fra din November :) Jeg liker at du ikke stresser jeg Janni ;) Late dager er gode dager , når man fyller dem med positivitet ;)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Ja tenk at månenden allerede er over... Føles ikke helt sånn ut! Men gjør meg ikke noe å få litt mindre vinter=))

    KLem, fin lille lørdag til deg og;)

    SvarSlett
  3. Vilken massa härliga bilder!!
    Och jag hoppas verkligen att december innebär lite mer vinter än vad november gjort.

    SvarSlett
  4. november har så absolutt vært regnfull og mint mer om høst enn vinter, og jeg er såå klar for litt snø og kuldegrader nå. jeg trenger lyset som snøen gir - så nå setter jeg min lit til desember!!
    god god førjulstid til deg!

    SvarSlett
  5. Fine novemberbilder fra deg :) Klem

    SvarSlett
  6. Da har jeg endelig fått oppdatert meg litt i bloggverden :)
    Den flyreisen din hjem til Bergen hørtes ikke hyggelig ut, huffameien! Men bra du og Leon fikk hentet dere inn å kosa dere når dere var trygt hjemme!
    Stuebordet ditt ble kjempe koselig - forandring fryder ja, helt enig :)
    Deilig med litt sterke farger i denne mørke forblåste tia, huff. Kan ikke tenke meg hvordan det er på vestlandet, for jeg syns det blåser altfor mye her på østlandet! :( Håper snart "Berit" tar ferie! ;)

    Spennende med give-away! :)
    Ha en finfin kveld Janni :) Klem

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails