Powered By Blogger

fredag 25. november 2011

Just my luck...

Da er vi på plass i Bergen igjen.

Litt om reisen hit:
Jeg var så lykkelig over å ha funnet en billett som gjorde turen så kort som mulig nå da jeg skulle reise med pus! Etter planen skulle vi forlate Sandnessjøen kl 10.10 og lande i Bergen 13.15. Slik gikk det selvsagt ikke... Flyet fra Nord var 40 minutter forsinket, noe som senere ble til 1 time forsinkelse. Turen til til Trondheim, som vanligvis tar 40 min, tok 2 timer! Da var vi altså 1 time for sein til å rekke flyet til Bergen! Så da ble det 1 times venting på Værnes i stedet før vi kom oss avgårde videre.
Flyturen mellom Sandnessjøen og Trondheim - som hadde ett innlagt stopp - var heeelt forferdelig! De av dere som har reist med små fly vet at det kan være ganske så humpete i dårlig vær - og det var det!
Da vi endelig landet på Værnes, godt ristet, skrekkslagne og happy to be alive, viste det seg at bagasjen min sto igjen i Trondheim -  noe som ikke overrasket meg i og med at jeg så den i en bagasjetralle på vei bort fra flyet mens jeg satt inni flyet...

Dødsliten som jeg var (det skal faktisk  ikke mer til nei..), var jeg klar for senga klokka åtte. Men bagasjen kom  først på døra klokka elleve.
Så i dag har jeg og Leon sovet lenge og tatt livet med ro (ca. det samme som vi har gjort de siste 3 ukene..).

Flybildene under er ikke fra den overdramatiserte reisen, men ble tatt på samme rute i motsatt retning, før stormen kom.


 Det kan være en nydelig reise når været er bra.


Noen små glimt av bilder tatt i Nord. Ellers sleit jeg fryktelig med lyset, så de andre bildene ble heller dårlige og alt for mørke.
Skal se om jeg får laget et brukbart innlegg fra huset til tante, for der er det fint!!


Det nærmer det seg trekning av min pute + Ironlakk- giveaway!
Du kan forsatt delta HER!


Da skal jeg lade opp til helga med en film og noe godt
(må bare løpe på butikken før den stenger!)

Takk for alle fine ord dere lagger igjen!
Blir veldig glad!!!

God helg!







english:
I`m finally back in Bergen after 3 weeks in the North. but the journey here was more exctinig than I appreciate... if you want to read it, please use Googel Translate.
Happy weekend!


4 kommentarer:

  1. Godt at du kom deg trygt hjem til slutt, og at bagasjen også kom etterhvert. :) Her venter jeg stadig på Berit, men jeg lurer på om hun trives så godt litt lenger sør at hun ikke kommer hit. Natten vil vise.

    God helg!

    SvarSlett
  2. Kjedelig med sånne turer, spesielt når man har med barn/dyr på tur. huff! Men glad dere begge to er vel hjemme i Bergen :) *♥*

    SvarSlett
  3. Härligt med lite tur;) Trevlig helg. kram Johanna

    SvarSlett
  4. Huff og huff..Får frysninger bare av å lese innlegget!Stakkars dere! Turbulens er IKKE gøy..Og så i dette været da:/ Godt dere er vel hjemme..

    Gleder meg til flere bilder. Jammen ikke lett å ta bilder i dette mørket nei..
    Klem

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails