Powered By Blogger

mandag 7. november 2011

SISTE SJANSE!!

I tillegg til Givewayen min her på Duse Pasteller, har jeg jo også en Giveaway på min bruktblogg; Brukte Pasteller!
Og nå viser det seg at jeg skulle hatt trekning i dag!!!
Men siden jeg er på ferie og ikke klarer å passe tiden, tror jeg vi tar trekningen i morgen kveld. 



Det betyr at hvis du har lyst på en lekker kokebok med oppskrifter fra Middelhavet, et flott rundt putevar med matchende telyseholder, så har du sjansen til å melde deg på konkurransen fram til i morgen kveld klokken syv. Også dere uten blogg kan være med!


Vinneren blir annonsert på Brukte Pasteller i morgen kveld.

Her i Nord har det vært uvær i dag; stiv kuling og regn. 
Men det gjør ingenting - da kan vi kose oss inne;)

Det har meldt fint vær og sol fra onsdag!

Hvordan er været der du er?




english:
I have a giveaway on my other blogg; Used Pastels. I should have drawn a winner today...! but since I`m on holiday and I`m not pying attention, the winner will be annonced tomorrow night. if you want to join, you can until tomorrow 19.00.


1 kommentar:

  1. Tusen takk for hyggelig hilsen! Er fortsatt ganske fraværende, men prøver meg på noen småtakking rundt omkring nå... he he...
    Ha en fin uke!
    Klem
    lise

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails