Powered By Blogger

fredag 10. desember 2010

Detaljer fra stua

Min elskede rosa kopp, som i går
mistet hank og fat,
 som et resultat av Leons spillopper!:(

Ikke så godt å vite hva klokka er, når alle viser forskjellig tid...
Nydelig katteskilt! - gave fra Roma.
Nei, jeg har ikke barn... men jeg er litt barnslig!:P
Leonpus matcher med interiøret

Nå er det 1 uke igjen til Syden-ferie! 
JIPPI!
Stresser allerede med pakking...

det er faktisk kjempegodt med kald suppe!
Jeg er vanligvis ingen fan av supper 
-tar alt for lang tid å spise- 
men denne liker jeg. 
Tror ikke den er så god varm...
PRØV!!
Vil dere ha oppskrift?

Ønsker deg en fortreffelig helg!!



English: Some details from my livingroom... -I dont have kids, but im a bit childish... -Now there is only one week left til I leave for my holiday in Spain! -I recommend the spanish soup Gazpacho, that taste very good eventhough its cold... -Wish you all a wonderfull weekend!

11 kommentarer:

  1. Klart jeg vil ha oppskrift!! Kjør på! :-)

    Jeg visste jo at du ikke er fan av jul... kan jeg spørre hvorfor eller er det for privat?
    Og hva med julegaver f eks? Hvordan "ordner" du det?
    Jeg gir til færre og færre, og fokuserer heller på å være sammen med vennene mine- men det prøver jeg jo på resten av året også:-)
    I år får jeg ingen ekstra fridager, akkurat det er litt kjipt...

    Sier ikke god tur enda, vi skrives mer før det, men god helg kan jeg si! :-)

    Stor klem, Rosa

    SvarSlett
  2. Heisann hoppsan...fine bilder, bare elsker klokkene dine!

    SvarSlett
  3. ja visst vil vi ha oppskrift:)
    naughty Leon:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  4. Kuuule katteskiltet! :D Og søte Leon, for lyst til å begrave ansiktet i den fluffy pelsen vettu! ;)
    Er den liten utfordring til deg inne hos meg om du har lyst og tid! ;)

    SvarSlett
  5. Å, herreguuuud som jeg falt for den telefonen på øverste bildet! :-) Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  6. Kjedelig å få ødelagt fine koppen av kattespillopper, men det er jo så mye kos i en sånn katt at en kopp fra eller til får man vel tåle. :)

    Jeg fullstendig elsker jul, men innrømmer glatt at det høres deilig ut med sol og varme. :)

    SvarSlett
  7. Så kule farger hos deg!! Ha en koselig kveld! Klem

    SvarSlett
  8. Sååå mysigt.
    Ha en fin kväll och hälsa Leon.
    Kram Susanne

    SvarSlett
  9. Koselige detaljer fra stua di! Huff, så rampete Leon er om dagen da ;-))
    Ja - Donald Duck bringer frem gode barndsomsminner, spesielt historiene til Carl Barks!

    Fortsatt god til deg og pøbelen ;-))

    Lindis, Min Lille Hule

    SvarSlett
  10. Så fint det var her :) Ser du har mange fine gamle møbler! Er så gøy å se de blir pussa opp og tatt vare på :)
    { Natalie }

    SvarSlett
  11. Herlige farger, kjempe fine ting og fantastiske bilder:)

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails