Powered By Blogger

onsdag 1. desember 2010

Onsdags-mix

Nyhavn, København
 Nyloppet maleri. Falt for det med èn gang!! 
Ble mitt for 39kr. Rammen er malt i kveld
 Min ♥ globus -
 som minner meg om at det er en stor verden der ute!
 Nyutsprungen orkideè.
Shverdagsgleder 
 Levende lys (i kontrollerte former;))
Noen glimt fra min onsdagskveld.

Må innrømme at selv om jeg gleder meg til Syden-tur, 
gruer jeg meg litt til å 
kle min bleke, lubne kropp i bikini...!!
Ble derfor utrolig glad og oppmuntret da jeg var innom 
Vakre formfulle kvinner, Beautiful curves!!!!
Selv om disse damene er nydelige og stylet, er det godt og se noen med kjøtt på beina! 
Iallefall synes jeg det - som ikke har fått min mors høye slanke kropp i arv...
Det er uansett godt med variasjon!
 Også i menneskers utseende, størrelse og fasong!
Her er det plass for alle!
Enig??

Nå er det snart helg dere!;) 
Klemmer

5 kommentarer:

  1. What a beautiful picture you have!!! And I love to decorate with globus!!!!!!
    Have a wonderful day,
    Yvonne

    SvarSlett
  2. Ja jeg er så enig med deg :)Det er plass for alle uansett fasong ;) Det viktigste er at man har det godt med den kroppen man har :) Vakre bilder du ha knipse på en onsdagskveld .

    Ha en fin Torsdag :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Hei! Bloggen din er så koslig, og du er så flink å skrive!
    Har du et tips til meg.. eg har kjøpt en puff i det som antagelig er imitert skinn, brunt.. ser ut som en blanding av en puff og en gammel koffert, og den kan åpnes. Den er kjempefin, men eg har lyst at den skal se litt eldre ut. Er det noe eg kan gjøre for å elde den?
    Klemz, J.

    SvarSlett
  4. Hei søta!

    Måtte le når jeg leste kommentaren din om tøflene- jeg skal definitivt begynne å gå mer i de, ikke minst på jobb! Tror du ikke det blir en god match med uniform da? ;-)

    Og så angående kropp og bikini: INGEN jeg kjenner liker seg i bikini, uansett form og farge på kroppen. Men jeg har lært at man skal være stolt av den kroppen man har, ta på bikini og løfte nesa stolt i været!
    Så det synes jeg du også skal gjøre, ok? :-)

    God torsdag, snart helg nå:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  5. Hei på dæi!
    Helt enig med dæi ja. Her e det plass til alle former og farger:)

    Ser ut som en veldig koselig onsdag du har hadd. Levanes lys e så koselig, men greit å ha de i kontrolerte former(iallefal når man har en liten pus i huset)

    Håpe du får en like fin torsdag:)
    Klæm fra mæi

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails