Powered By Blogger

onsdag 26. september 2012

Krok og krinkel..

                    ...bokcafè! 
Det var denne sjarmerende kafèen jeg nevnte i innlegget i går!
En kafè som visstnok har eksistert i litt over ett år, og som jeg tilfeldigvis fikk vite om da innehaveren (tror jeg..)for en tid tilbake, var innom Kremmerhuset for å kjøpe noen `godsaker` å pynte med. 
Ellers består interiøret av mye gammelt og second hand - just as I like it!!;)
Og så massevis av bøker da, det er vel det som er litt av poenget med en bokkafè - at man kan nyte en bok sammen med kaffen;)


Litt mer info om Krok og krinkel kan du finne HER.

Helga og messe nærmer seg med stormskritt! Kjenner det kribler litt mer i magen i år enn i fjor, for denne gangen kommer det jo så mange `kjente` og flinke folk, liksom.
Vet ikke helt om jeg passer inn, men skit au!
Jeg kjenner jo en del snille Bergens-bloggere iallefall, så det skal nok gå bra!;)
Håper jeg ser DEG der også!! -blogger eller ei!;)



snakkes!














english:
some photos from the book cafè I mentioned yesterday. I love the second hand interior!
The interior fair is starting on Friday and I`m excited...!
Will keep you posted:)

7 kommentarer:

  1. OJ! Så fin! Og så bokkafé da! Gjett om jeg skal dit neste gang jeg er på mimretripp til fine, gamle Bergen by! :) Synd den ikke var der da jeg bodde der altså. Lykke til på messe i helga:)

    SvarSlett
  2. Der har jeg ikke vært. Ser knallkoselig ut:)

    SvarSlett
  3. Hei på dæi!
    Detta så ut som en utrulig koselig kafe! Virka så hjæmmekoselig,og det kan æi like:)
    Ønske dæi en strålanes dag i dag.
    klæm fra mæi

    SvarSlett
  4. Åh for nåken flotte bilder :) Eg las om denne kafeen når dei held på å pussa opp og gjera klar, men har ikkje vore der endå, sjølv om eg bur 15 minutt frå sentrum...takk for påminninga:)
    Eg har same tankar som deg ang messa i helga- eg har meldt meg på bloggfrukost uten å kjenna ei einaste sjel "irl", og tenker og at eg kanskje ikkje passar inn...kanskje me møtest så kan me ikkje passa inn ilag?;)
    Ha ein fin dag:)

    SvarSlett
  5. Vakkert og nostalgisk:)

    Ha en fin dag:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  6. Det var en sjarmerende kafé :)
    Fine bilder av Bergen by som badet i sollys her om dagen også!

    Du får kose deg på messe i helga! :)
    Her blir det lesing og oppgaveskriving, det er i hvert fall planen ;)

    Klemmer til deg og Leon

    SvarSlett
  7. Å, der så det skikkelig koselig ut, elsker sånne unike plasser!
    Riktig god helg - kos deg masse :)

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails