Powered By Blogger

torsdag 27. september 2012

Interiør og boligmessen 2012

Da er tiden kommet for årets messe
I morgen klokken tolv åpner dørene til Interiør og boligmessen 2012, 
Grieghallen i Bergen

Kommer du?


du kan lese mer om messa HER.

Jeg kommer, og hvis vi snakkes må du ikke bli overrasket over
at jeg ikke skarrer rrrrene!
Selv om jeg bor i Bergen er jeg faktisk Nordlending!;)

Håper vi ses!










english:
the interior fair here in Bergen opens tomorrow at twelve o`clock!
Hope to see you there!:)

10 kommentarer:

  1. Hei!!

    Gleder meg til å treffe deg i helgen. Skal du innom i morgen?

    Klem

    SvarSlett
  2. Høres ut som en fin fredag! :)

    SvarSlett
  3. Koooooooooooos deg!!!:)))

    Klem:))

    SvarSlett
  4. Vi ses ja! :) Dette blig gøy ♥

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  5. Hmmm...ser ut som hele lineupen fra glansdagen til NIB i fjor dette;)...blir sikkert gøy! Koooos deg!!

    SvarSlett
  6. Ooooh, gleder meg! Hastepakking og snart takeoff:-)

    Hilsen Maratonjenta!

    SvarSlett
  7. Kos deg masse! Ble litt langt og litt dårlig timing for oss denne gangen, men vi får ta det igjen!
    Hadde vært utrolig kos å få med seg da, men jeg får lese masse blogger over helga :)

    SvarSlett
  8. Hei på dæi!
    Oi kan tenke mæi du får det fint!
    Må¨være så gøy å få vært med på nå sånt:)
    Kos dæi max.
    klæm fra tøvsjura Kristine

    SvarSlett
  9. Messebesøk blir kjempebra! Jeg har gledet meg helt siden i fjor!
    Kanskje sees vi blant de andre 88 fine damene..
    - og slike dager som den 25., da er det ekstra herlig å bo i Bergen! :-)

    SvarSlett
  10. Hei:)
    JAA! Det er klart, eg rakk det ikkje i dag.
    Men kjem desto meir tilbake i morgon, hurra.

    Snakkes!

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails