Powered By Blogger

torsdag 14. juli 2011

Tilbakeblikk

(en slags fortsettelse fra i går... og dagen før)     


BILEN min!!! 
Fått i gave av min kjære bror! Hentet den i Trondheim  -  den fikk meg og Leon trygt både Nordover og den lange turen Sør-Vest igjen...!

På den nesten 120 mil lange turen til Bergen (med overnattingstopp i Trondheim), ble mange stillinger utprøvd. Det viktigste var å `få være borti` - kroppskontakt.
Vi nærmer oss Bergen etter 12 timer i bil!!


Og der var vi hjemme! Leon testet ut vinduskarmene i sitt nye hjem...

..og kjøkkenbenken...

Noen av mine første interiørbilder til bloggen.

Dette ble min første Header.


Hadde en fantastisk idè om ulike `temaer` for hver dag.
Det ble vel med et eneste `koppe-innlegg`...
Hybelkoppen som jeg malte da jeg var 16. Minner***

Leon fant seg raskt til rette i sitt nye hjem. Det gikk mye i soving til å begynne med - som senere gikk over i ganske så mange episoder med halsbrekkende stunts og dramatiske hendelser! (for mer om dette; trykk på LEON-etiketten evt DRAMA)

Godt var det iallefall å komme hjem til 3dje etasjen i det gamle huset.

Nå skal jeg på flyplassen for å hente venninna mi som kommer på besøk fra Bergen. Skal si hun får litt av av en velkomst med 
regn og blåst...!
Nice!

Vi høres!



PS: Husk Gi Vekken min som trekkes 1.august.

Og for dere som bor i Bergen kan det være lurt å sjekke ut MoGS` Facebook-side, for i dag har de nattåpent og mange gode tilbud!!




English:
Pictures from my trip back home from 
last summers holiday.




4 kommentarer:

  1. Koselig med tilbakeblikk!
    Det liker jeg :)

    ..tøffeste bilden ;)

    .....Og Skjønneste pusekatten som passer perfekt inn hos deg*ler*
    Herlig snuppelupp!

    SvarSlett
  2. nydelig katt du har:)
    ligner ganske mye på min;)

    SvarSlett
  3. Morsomt med et sånt tilbakeblikk. Du har det så fint!

    SvarSlett
  4. jeg har jo fulgt deg fra begynnelsen så dette var ikke noe nytt for meg, for å si det sånn. hehe. Bilen ja.den er fin!
    Kos deg med venninne :-)
    Vi skrives.
    Jeg er så trøtt så jeg tror jeg stuper i seng.
    Klem fra meg. (BlandetLoft)

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails