Powered By Blogger

tirsdag 5. juli 2011

Fiiiin Bodø-helg!!

Hadde en fantastisk fin helg i Bodø!! 
Været kom seg betraktelig etterhvert, men de som kjenner meg vet at det
 ikke var været som var 
 høydepunktet eller hensikten med turen! 

Bildene under er tatt sist fredag kveld i ti-tida. 
Sola går jo aldri ned i Nord på sommeren, 
vet dere vel...;)


Fikk blant andre hilst på vakre nyfødte Cornelia som sov så søtt 
                                                     under et nydelig baby-teppe.                                  
Hun er altså minstejenta  av tre, til venninna mi som jeg fikk Leon av i fjor sommer!
  Så vi kan nesten si at dette er søstra til Leon...!
'
Andre fine venner traff jeg også! 
 Utrolig kjekt!      
  Bare så synd at  jeg ikke fikk tatt flere bilder.
Batteriet i kameraet var selvsagt tomt da jeg endelig fant det fram...

Kanskje ikke det mest interessante innlegget 
for almenheten... 
Men forhåpentligvis kjekt for dem som var der og ellers kjente.

Jeg har fått `loppe-shoppet` litt på min vei Nordover.
Kanskje det er mer interessant og lese om?
Har dere lyst til å se?

*Minner også om Gi Vekk-en min som trekkes
1. august!*
ALLE kan være med!!



*God tirsdag!*




English:
Had a wonderful weekend in Bodø.
Pictures outside taken last friday around ten o`clock in the nighttime.
The sun never goes down in the summertime in North of Norway!
Met some nice people there too. 
Cornelia, Leons `sister`(her mom is the owner of  Leons mom),
and some other friends  too.
Later I will show you some of mye Second-Hand-buys.
Happy thuesday!

8 kommentarer:

  1. Fine fine Bodø!! I morgen tidlig setter vi oss på flyet nordover... Og jeg krysser fingrene for fintt vær... Jeg er nemlig litt værsyk... Hi hi. Ser og høres ut som en herlig helg, og jeg vil selvfølgelig også se loppefangst!!!
    Klemmer

    SvarSlett
  2. utrolig flotte bilder fra en flott by :D

    SvarSlett
  3. Kjekt at du har det fint på ferie:)
    Ser gjerne meir lopper, eg også:)
    Klem :-)

    SvarSlett
  4. Ahh fine bilder fra hjembyen min :) Været i Bodø må man nesten bare ta som en bonus hvis det blir bra, er ofte regn og vind :) Men pytt, som du skriver er det jo ikke været som er det viktige :) Håper du koste deg :)

    Klem Karina

    SvarSlett
  5. Fine byen! Husker mang en gang med reker og hvitvin på den brygga der :)
    Og er det ikke DEILIG med midnattsol? Det synes vi, nå som insomniaen har negynt å gi seg ;)

    Klem og en finfin uke til deg!

    SvarSlett
  6. Hei! Så gøy du synes det er kjekt å lese bloggen min! Hihi! Godt du stikker innom mellom slagene i ferien! Jeg er innom her omtrent daglig tror jg, men jeg ser jeg glemmer å legge igjen kommentarer iblandt..:) Jaja..

    Håper du koser deg på tur! Jeg har aldri vært lengre nord enn Nord-Trøndelag, så jeg synes det er morsomt å se bildene du legger ut fra Nord jeg! Fiiint! :)

    Klem

    SvarSlett
  7. Fine bilder av BOdø, baby og deg og venninne, Janniche:) Klart det er interessant å se bilder fra ferien din:)
    Vis gjerne frem loppene dine også;)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  8. Vi hadde også planlagt å komme til Bodø, men er jo stuck in Sweden at the moment... Koselig å se Irina igjen-år og dag siden sist! Savn... Og for en deilig liten klump som lå nedi vogna der..aldeles nydelig! Kos deg videre i nord! Klæm

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails