Powered By Blogger

lørdag 23. juni 2012

Rød

...er ikke en farge jeg bruker mye, men jeg har lagt min elsk på denne 
oransjerøde fargen.
Er den ikke lekker?!


Jeg er litt syk og sur i dag.. Ingen bra kombinasjon..! Dessuten regner det ute.
Da er det deilig med friske farger!

Håper du har ei 
fin helg! 










english: 
Red is not a color I use much. But I just love this red-orange tone! Isn`t it  nice? 
I`m a bit sick and moody today.. Not a good combination..!;) And it`s raining too. 
It helps a bit with fresh colors. Hope you are enjoying your weekend!

9 kommentarer:

  1. God bedring kjære deg! Håper morgendagen blir mye bedre!

    Klem Mumsi

    SvarSlett
  2. Hei søte deg,
    sender deg mange fine tanker og ønsker om god bedring!

    Fin lørdagskveld,
    her har vi fyllt kylling, rotmospuré og spinat på menyen - mannen og jeg skal virkelig kose oss ikveld.

    Stor klem & mange fine tanker.

    SvarSlett
  3. Hei! Rød er ikke helt min farge heller, men jeg synes den er veldig fin på valmuer. Det får meg alltid til å tenke på Claude Monet og et av hans bilder med valmuer (http://www.famous-painters.org/Claude-Monet/Claude-Monet-painting/67.jpg)

    Vil også ønske god bedring!

    SvarSlett
  4. herlig frisk og fin farge!! og valmuene er jo et kunstverk i seg selv!!
    God bedring til deg,fin søndag!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  5. Fiiin farge !! Gratulerer - jeg er din nye følger nr 300 :-)
    Fin blogg - gleder meg til å se mer !
    God bedring - klem :-)

    SvarSlett
  6. Ja, superfin! Vallmo är en av mina absoluta favoritblommor!

    SvarSlett
  7. Hei!
    Ja nydelig farge! Må ha litt farger...
    God bedring og god sommer!

    Klem Anette

    SvarSlett
  8. Fine bilder! Håper du får en fin ny uke!
    klem Hege

    SvarSlett
  9. Den fargen er nydelig - så jeg skjønner godt at du har lagt din elsk på den! Kan ikke påstå at det er en farge å skimte så mye av hjemme hos meg heller ;)
    Hmm.. Syk og sur ja, kjenner igjen sånne dager. Da er det deilig å kose seg litt ekstra syns jeg :)
    Håper formen er bedre - og ikke minst humøret! :)

    Det regner i massevis her også, men jeg har da klart å slepe med meg kroppen bort til en kafé, å det angrer jeg ikke på, deilig å komme seg ut litt :)

    Håper du har hatt en fin start på uka!

    Klemmer

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails