Powered By Blogger

torsdag 7. juni 2012

I fugleperspektiv


Det har blitt så populært å ta bilder ovenfra, og det er jo forståelig, for det er en spennende vinkel!
Hege in France har en utfordring som går ut på nettopp det.
Så jeg skrapte sammen noen ting jeg liker og tok et par bilder.
Skulle gjerne øvd meg litt mer, men dette får bli en 
sped begynnelse!
Jeg har tatt bilder ovenfra før altså, men ikke til en utfordring...;)


For å se flere bilder fra denne vinkelen, sjekk ut bloggen til Hege in France.

*vi blogges* 







english:
`From above` - its popular to take pictures from above nowadays, and it`s an exciting angle. Hege in France wants to see our pictures taken from above. I found some things I like and took some pics. I should practise some more, but this is my start.
To see more exiting picture, check out Hege in France`s blog. 



9 kommentarer:

  1. I love pictures like this and I love alllll your stuff! The phone...adorable! :-)

    SvarSlett
  2. Ja, bilder uppifrån är allt bra populärt. Gillar själv att ta dom och gör det ofta! :-)

    SvarSlett
  3. Fine bilder, fine ting, nydelige farger!

    SvarSlett
  4. Kule og flotte bilder!!
    Gøy utfordring:)

    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  5. Så stilig! Moro du ble med!
    flott bidrag! klem Hege

    SvarSlett
  6. Stilig! :) Jeg ble glad av alle fine mykke farger.

    Ha en fin helg,
    Vicky

    SvarSlett
  7. Digger måten du har satt sammen tingene :) LOVE IT!

    Finfin helg til dere, her har mannen jobbhelg og jeg har tatt på meg noen oppdrag selv, så det blir ikke noen avslapning...

    Smil&fine tanker!

    SvarSlett
  8. Så fine bilder.
    Jeg likte arrangeringen av tingene:-)
    Bilder ovenfra er gøy!

    God helg.

    SvarSlett
  9. Stilige bilder! Veeeldig Janniche :D

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails