Powered By Blogger

fredag 11. mai 2012

Sweet friday inspiration


 Her går det litt i ett for tida! 
Bra er det, men det går jo litt ut over blogging og bloggelesing.
Så i dag kommer inspirasjon hentet utenfra. Lekre pastelldrømmer!


alle bilder; weheartit.

Ikke glem å meld deg på min  

Håper at du har det bra og at du fortsatt synes det er kjekt å stikke innom mitt pastellhjørne!

-vi blogges-











english:
my life`s  a bit busy nowadays, so I don`t get to blog and read blog as much as I like to... Today I show some pastel-inspiration from weheartit.
Hope everything is fine with you and that you still get time to stop by my blog now and then;)


6 kommentarer:

  1. hei kjære deg.
    det går jammen meg i ett for tiden her i huset også, og bloggeverdenen blir da litt nedprioritet - men i kvled koser jeg meg med en liten bloggerunde og da passet det jo perfekt med litt sukkersøt pastellinspirasjon!!
    strålende helg til deg.
    klem hilde

    SvarSlett
  2. Jättefina bilder!!

    Ha en härlig lördag! //Petra

    SvarSlett
  3. Så absolutt inspirasjon, rett og slett aldeles vakkert!

    SvarSlett
  4. alltid kjekt å komme innom til deg og dine pasteller:))

    SvarSlett
  5. Hei søte deg!
    Takk for koselig gratulasjon på bloggen min igår, det varmer og gleder.

    Så deilig inspo du deler :)

    Fin søndag til deg, jeg og mannen har nettopp inntatt enn lunsj på løkka i dag - såå luksus

    klem

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails