Powered By Blogger

mandag 25. april 2011

What`s wrong with PINK?

Har vært på spraylakk-jakt i noen dager/uker nå før påsken. Men det ser ut til at ROSA ikke er en farge som er lett å finne på markedet...Har fått et par gode tips om hvor man kan bestille på nett, men skulle egentlig ønske at jeg kunne gått i en butikk og kjøpt selv. 
Da ser man liksom et bedre inntrykk av fargen.
Takk for tips iallefall! Og kom gjerne med flere!
Hadde kunne tenkt meg retro-telefonen min i en farge som den under her.  
*drømme*

(bilde fra weit)
Var iallefall heldig og snublet over noen bokser med spraylakk på Bilexpressen. 
Disse fargene skulle utgå, så da fikk jeg dem for en billig penge!
 Er jo glad i disse fargene jeg!
Til slutt vil jeg dele et kjempesøtt klipp med dere!!
Fant dessverre ikke hele versjonen, men hovedbudskapet (ang pink) kommer fram i     
begynnelsen av dette klippet!;)
Og budskapet er verd å tenke på.
Enjoy!!






PS: påskebildene kommer fra vakre Austevoll, et øysamfunn like utenfor Bergen. 
Fint ja!?!!

5 kommentarer:

  1. De fargene du fikk med deg hjem var jo kjempefine da :)
    Håper du får en flott uke!

    SvarSlett
  2. How great a pink telephone!!!!
    But I like this aqua tones too!
    Hugs,
    Yvonne

    SvarSlett
  3. nothing's wrong with pink:) Søt filmsnutt med flott budskap:) Håper du lykkes å komme over rosa spraylakk:)
    Så herlige bilder du har tatt i påska:)
    Men Leon skadet, alvorlig eller? Hva skjedde?

    Klem til dere begge fra Trine:)

    SvarSlett
  4. Hei! Ikke lett å finne akkurat det man vil, men alternativene dine var fine=) Likte spesielt den blå. Lykke til med lakken, tlf blir nok kul til slutt tenker jeg. Ha en fin uke videre=)

    SvarSlett
  5. Utgå, de fiiiine fargene der?? Heldig med de altså!! :D

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails