Powered By Blogger

torsdag 14. april 2011

LE MER!

Jeg har kjøpt meg noen bokstaver.
Ikke `LOVE`eller `HOME` e.l, 
nei; 
LE MER!
Syntes det var en grei påminnelse til meg selv på gråe dager.

Min nye gamle skrivemaskin har fått plass på radiokabinettet.
Under bildet av meg og min storebror fra det glade 80-tall...! 
Ehe...
(stilig sveis ja...! Den gir en iallefall lyst til å le;))
Disse bildene ble tatt i går, da var sol
For det var det nemlig ikke i dag!
Været snur fort, kan man si..!!
Men tror nok vi får mange fine solskinnsdager framover.
Det velger jeg å tro!;)

Har fått noen henvendelser om at det ikke går an å legge igjen kommentarer hvis man ikke har
 blogg eller Google-konto..
Det synes jeg er dumt. 
Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette??
Har gått inn på `innstillinger`og åpnet for alle kommentarer, men det virker som om
 feilen ligger et annet sted.
Noen som vet råd??

Ellers går det an å ta kontakt med meg via email-adressen min som står til litt lengre ned til høyre her; paradispost@hotmail.com.
Takk for alle flotte oppmuntrende kommentarer!!
 Jeg setter virkelig pris på alle som en, skal dere vite!

Det er også mulig å delta i min Giveaway å vinne 

en Retro-romantisk premie!

 Det kan du gjøre HER.


Ønsker alle dere en

fiiin torsdag kveld!!


Noen som har tenkt seg på 
Glansdagen
forresten??

Klem


9 kommentarer:

  1. Herlig! Le mer-man må jo bare smile når man ser det....! Og elsker skrivemaskinen din!*smile*

    ...jeg har tenkt meg på glansdagen-har handlet billett også, den kom i posten i dag*smile*

    ...bli med du også da!!? Kjenner ingen på ordentlig jeg heller nemlig....

    Klem klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk=) Ikke så dumt å minne seg selv på å le mer nei. Her har det vært knallvær i dag, veldig herlig siden vi er så mye ute om dagen;)

    SvarSlett
  3. Vilka fina bokstäver och jag blir nostalgisk när jag ser skrivmaskinen. Hade en likande när jag var liten :-)

    Trevlig kväll
    //Jeanette

    SvarSlett
  4. Det var ein flott påminnelse:) En god latter forlenger livet;) Nyydelege bilder:)
    Ha ein flott kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  5. le mer......!
    så herlig-herlig!

    *smil fra meg!

    SvarSlett
  6. Ja det trenger vi :)
    God påske..
    klem fra meg:)

    SvarSlett
  7. Le mer. Åh det likte jeg!!! Du har så mye fint, jeg blir jo helt matt i hele meg her jeg sitter og blar nedover. Håper du får en fin helg.
    Klem fra meg som er klar for å le mye i dag.

    SvarSlett
  8. Hihi, le mer, I love it, og jeg kan nesten ikke le mer, for jeg ler nesten hele tia fra før! :P

    SvarSlett
  9. Hehe.. så fine - fra Kremmerhuset?
    Synes de var så like de bokstavene jeg tapetserte her hjemme..
    Er så enig med deg, hvorfor ikke ha en liten påminnelse på å le litt mer i hverdagen...

    Ha en fiiiin påske!
    Klem fra meg♥

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails