Powered By Blogger

tirsdag 11. desember 2012

Litt nytt og litt gammelt

Har noen gamle LP-plater som pynt på veggen. 
Syntes at postkortet med platespilleren passet så fint til!


På Tyrkia-turen fant jeg noen nydelige bordskånere i 
keramikk, med vakre farger og mønstre!
Skal vise dere bedre senere.


 Bare en snartur innom i dag også...!

klemmer i fleng!









english:
I have decorated the wall in my living room with some old LPs.
When I was in Turkey I found these beautiful ceramic platterns.
I will show you more some other time:)


8 kommentarer:

  1. Det var jo en fin måte å henge opp platene på..håper du har en go førjulstid...
    klemklemmer i fleng tilbake:)

    SvarSlett
  2. Hihi, jeg har samme kort, fint!

    SvarSlett
  3. Hihi, jeg har samme kort, fint!

    SvarSlett
  4. Gammel vinyl er bare så dekorativt, Janniche:) Liker den lysestaken din så godt også jeg:)
    Hils Leon og gi ham en klem fra meg:)
    klem Trine:)

    SvarSlett
  5. Hei!

    Fine bordskånere. Håper du hadde en fin ferie og at du får litt juleferie også:)

    KLem

    SvarSlett
  6. Hei snupp!

    En liten bloggeferie? Vel fortjent iallefall:-)
    Jeg driver og jakter på kreativiteten mens bihulebetennelsen går sin gang. håper jeg lykkes, for nå vil jeg lage noe sjæl snart!

    Ønsker deg et fantastisk nytt år, vi blogges mer i 2013<3

    Klemmer, Rosa

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails