Powered By Blogger

søndag 20. mars 2011

Hytta til kongen og helgens hendelser

Det har vært ei fin og innholdsrik helg! Iallefall for meg. 
Det har kanskje vært verre for broren min...
Stikkord; reparasjon på bil, besøk på Legevakta, tyveri, besøk på Politikontoret...
Og besøk på `hytta` til kongen. Eller, vi var ikke inne da, men gikk tur i hagen hans. Bildene i dagens innlegg er derfra. Men noe besøk av sola fikk vi ikke...

Men alt i alt, har vi kost oss - og iallefall ikke kjedet oss!!;)

Nå skal jeg ta meg en liten bloggerunde, mens han er med gutta og ser fotballkamp. 
(Brann-Rosenborg, vet dere, og broren min bor jo i Trondheim, mens resten heier nok på Brann. Håper han klarer seg...!;))

Takk for besøk på bloggen og koselig ord. 
Jeg blir Veldig glad, skal dere vite!!
Og ser at jeg har besøkstelleren min har bikket 
10 000 besøk!!
utrolig hyggelig!!
På tide med en liten Give Away, kanskje?

Søndagsklem

9 kommentarer:

  1. Koselig innlegg.
    Håper det gikk bra med broren din...Legevakt? Politi?...

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  2. ei bra helg...eller? legevakt og politi, må jo spekulere ja:) Heia Rosenborg:)

    klem Trine til deg og Leon:)

    SvarSlett
  3. Uff, dette hørtes skummelt ut...håper allt gikk bra da...klem Wilhelmine

    SvarSlett
  4. ups..!
    for en helg...!
    men, godt å høre dere fikk kost dere også da!
    utrolige flotte bilder du har tatt..herlige ♥
    ..og brann vant jo da *smiiiler* - 2-1!
    ha en fin ukestart -
    klem

    SvarSlett
  5. Høres ut som en actionfylt helg. Håper alt gikk bra!?
    Flotte hytte-bilder:-D

    Klem, Elin

    SvarSlett
  6. høres ut som en koselig helg for deg.litt verre for din bror:( masse flott bilder du har fått tatt:)

    SvarSlett
  7. Så flotte bilder Janniche!! For et vakkert sted! Synd sola ikke tittet frem da, men det er bra det ikke satte noen demper på turen :)
    Så uheldig broren din har vært da?!! Også tapte jo Rosenborg å.. Huff!
    Lillestrøm derimot ;) Bor rett ved siden av Åråsen Stadion jeg, men har aldri vært på en kamp, men jeg holder med Lillestrøm da ;)

    Ha en fortsatt fin mandag :D

    SvarSlett
  8. Wæo, for et bygg! Skulle veldig gjerne hatt meg den hytta ja... :P
    Spent på å høre mer om helga deres altså!!

    SvarSlett
  9. Det må jeg si...det var litt av en helg! Men ser jo ut til at det har vært noe bra også...*smil* Så fint det stedet dere besøkte ser ut!Virkelig flott!*smil*

    Gratulerer også med så mange besøk! Dette fortjener du skal du skjønner!*smil*

    Ønsker deg en flott ny uke!
    Klem fra meg

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails