Powered By Blogger

søndag 1. januar 2012

Siste rest av 2011


Da er 2011 definitivt over - og med det, mange mørke dager.
2011 har ikke vært mitt yndlingsår, for å si det sånn. Det har vært vanskelig og tøft på mange måter. Jeg har ikke tenkt å bli så alt for personlig her - klaging liker vi ikke - men at livet ikke alltid er noe glansbilde er noe de fleste vet.
Jeg håper at det tunge og mørke ikke har trengt for mye igjennom her på bloggen..
At 2012 skal bli et myyye bedre år enn de forrige, er helt sikkert!!!

`Gjort er gjort og spist er spist,` sa alltid min kloke gode mormor. Så det kan vi ikke gjøre så mye med. Hva som kommer til å skje framover,  kan vi heller ikke styre 100%. Men hvordan vi skal ta det og ha det, kan vi derimot påvirke, iallefall til en viss grad.
Så nå har jeg bestemt meg for at i 2012 skal jeg ta det og ha det bra!

Det samme ønsker jeg for deg også!

Så dette blir siste tilbakeblikk på året 2011.
Noen lyspunkter var det jo..:)


*stemningsfyllt Marked i Skostredet
*flere besøk i inspirerende butikker
*noen kreative prosjekter
*mitt første bloggetreff
*IKEA-katalog-lansering med flere bloggere hos trivelige Pink Lady
*sommerferie i Nord-Norge
*drømmehus-innlegg fra min tantes sommerhus

*2 (til) retro-skrivemaskiner i yndlingsfarger!!
*flere utfordringer
*mange fine og gøye øyeblikk med Leonpus
*inspirerende Bolig og Interiørmesse
*sårt tiltrengt Sydentur

Noen blogge-øyeblikk fra 2011.

Nå ser jeg fram til et nytt år med nye muligheter!

Takk til alle dere som trofast har besøkt bloggen, på tross av  at interiørstilen min verken er dyr, moderne eller spesielt original!
Håper jeg ser dere her iløpet av 2012 også.



*KLEM*







english:
a last look back at 2011. A hard year for me in many ways. But now I`m ready to face 2012 with renewed optimism! I have decided that 2012 will be a good year, and that I will make the best out of it. I wish the best for you too in the new year!
Thanks for being here even though my interior is not the most modern, most expensive or most original. THANKS! I hope I to find you here through 2012 too.





 

8 kommentarer:

  1. Låter som an alldelef utmärkt ansats inför nya året - att ha det bra! :-)

    Gott Nytt 2012 på dig!

    SvarSlett
  2. Hei søte, og godt nyttår til deg!
    Nå har jeg en endelig en etterlengtet bloggerunde etter noen uker med deilig ferie. Heldige du som har fått kost deg i sola på Lanzarote, selv måtte jeg 'ta til takke' med shopping i Amsterdam ;)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  3. Ønsker deg og Leon all mulig lykke i året 2012:) Gleder meg til å følge dere videre:)

    Varm klem fra Trine:)

    SvarSlett
  4. Kjempefint skrevet, kjære du : ) Kloke ord!

    Måtte DITT 2012 bli akkurat slik som DU ønsker!!

    Nyttårsklem <3

    SvarSlett
  5. Då satsar vi på eit flott 2012! Ikkje sant?

    Godt nytt år :)))

    Klem

    SvarSlett
  6. Hvis livet hadde vært en lek tror jeg det hadde vært ganske kjedelig. Det skal være litt nedturer slik at man lærer å sette pris på oppturene :) Ønsker deg alt flott for det nye året!

    Gleder meg til å se mer av Leon :) Fine pusen!

    Stor klem fra Karina

    SvarSlett
  7. Hei søta!*smile*
    ..ja, nå har jeg fartet mye både hit og dit i et par uker gitt...hatt det kjempe fint, men det var også veldig godt å synke ned i egen sofa, med ferdinand-pusen på fanget og kunne titte innom her i blogglandia*smile*

    ....masse koselige bilder du viser...og du, jeg kan kkjenne meg litt igjen i det du ksirver, og også jeg bhar bestemt meg for at året 2012 skal bli et knall år! Så nå håper jeg på et supert år for oss begge*smile*

    Håper det står greit til med deg og lille puse-gutt! Håper julen og nyttårsfeiring har vært fine*smile*

    Stooor klem til deg fra meg
    ....og ferdinand maler så enig mens han ligger her på fanget og koser seg*hihi*

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails