Powered By Blogger

søndag 28. november 2010

Om Kunst og Rosa Elefanter...

Da har jeg fått lov til å vise noen kunstverk laget av pappas lillesøster,
tante Randi!
Hun har alltid vært en flink kunstner, men nå har hun også 
utviklet disse egenskapene 
gjennom utdanning de siste årene. 

Dessuten er hun ekstremt godinteriør!!!!
Kanskje jeg får lov til å lage et innlegg fra hjemmet hennes når 
jeg reiser Nordover neste gang...?!

En kreativ dame altså!

Disse bildene er tatt med mobilkamera da jeg besøkte hennes utstilling 
i sommer (så kvaliteten på fotoene er så som så...)

Husker ikke titlene på maleriene, for utenom på dette første;
`Rosa Elefanter`





Er de ikke fantastisk flotte!! 

Dette var bare et lite knippe. Noen av disse er allerede solgt.
 Men om du skulle være interessert i å vite mer, 
om et eller annet, kan jeg formidle kontakt.
Skriv da gjerne en e-post til meg; paradispost@hotmail.com

Men nevn det gjerne her i kommentarfeltet, hvis du skriver mail
 - sånn at den ikke blir oversett!

Håper dere - som meg - 
ble litt inspirert på en søndagskveld!

Klem

9 kommentarer:

  1. Flinke tanten! Ble så absolutt inspirert!!
    Det nederste tror jeg hadde passet godt inn hos meg, men alle er jo superfine:-)

    Har jo fortsatt disse hvite veggene... MÅ se å få gjort noe med de snart... tror det får være årets nyttårsforsett;-)

    Tuuuusen takk for skjønn kommentar på "Flink pike" innlegget mitt, sånt VARMER<3
    Og det går bedre allerede, myyye takket være støtten fra dere, skjønninger!

    Håper du koser deg på andre siden av fjellene og at energien hos deg også er litt mer der den skal være. Tenker masse på deg selv om jeg ikke alltid er like flink til å kommentere:-)

    Stor varm klem, Rosa

    SvarSlett
  2. fine bilder:) Med fine, sarte farger:) Skimter prisen på noen av dem, ikke dyre heller:) Liker den nakne dama jeg:) Passer hjemme hos oss:)

    Ha en fin søndagskveld:)

    Klem til deg og Leon fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Vacker konst.
    Ha en fortsatt fin söndag.
    Kramar från mig

    SvarSlett
  4. Hei på dæi søte du!
    Så kjæmpeflink tante du har. Likte bildan kjæmpegodt. min favoritt va det med dama og hunden. Likte den kjæmpegodt.
    Håpe du kose dæi masse. mange goe klæmmer fra tøvsjura kristine

    SvarSlett
  5. For en talentfull og kreativ tante du har! Likte alle maleriene :-)
    Falt spesielt for fargebruken hennes og teknikken merker jeg.

    Et inspirerende innlegg :-))

    Hehe, ja jeg skjønner godt at du er skeptisk til jula og ikke feirer den jeg. Har liksom fått en sånn personlig vri på den høytiden der. Lar meg ikke påvirke! Men jeg er heller for hedensk jul enn kristen jul.

    Ha en fortsatt god mandag!

    Klemmer fra Lindis og Nala

    SvarSlett
  6. Veldig flotte malerier- og er i utgangspunktet ganske svak for elefanter så tror nok det ble mitt favorittbilde av disse!

    Takk for at du delte :-)

    SvarSlett
  7. Wæææo, så stilige! For en kreativ familie du har da, deg inkludert! ;)

    SvarSlett
  8. Så flotte bilder tanten din lager!! Likte spesielt godt det med den nakne damen :) God mandagskveld :)) Klemmer

    SvarSlett
  9. Det var tanten sin det! Kanskje jeg må utfordre mine egne tanter litt på kunstfronten :)

    Pusekatt og stearinlys er dårlig kombinasjon ja. Håper pusen din kom unna uten varige med. Stakkar liten :)

    Kitty

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails