Powered By Blogger

søndag 18. mars 2012

Vårfornemmelse

Endelig kom sola på besøk, og et snev av vårfornemmelse gjorde seg gjeldende!
Åååh, for en deilig tid vi går i møte!!!
(beklager alle dere i Nord som forsatt har metervis med snø, sikkert fryktelig
irriterende for dere dette, men...)
Våren er noe av det aller beste med å bo i Bergen.
Den begynner som regel tidlig og kan være lang, vakker og varm.
En stor kontrast til det jeg er vant med fra barndommen i Nord, der det går fra vinter til sommer på 1-2-3 og våren er ca èn og en halv dag.

Jeg deltar i Maias Nips-utfordring med dette innlegget, siden tingene på bildet er noe jeg  er veldig glad i å pynte med.
 (jeg er helt ekstrem når det gjelder nips...!)
Bildene av damene har jeg vist maange ganger før! Beklager det...


Vårlige pastellfarger
*LOVE*

Håper du har en fin søndag der du er!

Dagens tips: Pastell-lykke







english:
I touch of spring in the air today! One of the best things abt living in Bergen is the wonderful springtime here; it usually starts early and can be long, warm and beautiful. A big contrast to the spring I grew up with in the North, who lasted abt one and a half day...
I join in Maias challange with this post, since I love to use these items in my interior.
I hope you have a wonderful Sunday, where ever you are!


8 kommentarer:

  1. Hihi, ja her oppe er det ikke akkurat noen vårfornemmelse enda :) Men det er i alle fall plussgrader og snøen smelter - så da er vi da på riktig vei :)

    Klem og finfin søndag til deg,
    Signe

    SvarSlett
  2. Det nok litt vårfornemmelse i hagen min:) Ellers har vi det typisk skiftandes Vestlandsvêret her i dag; sol det eine sekundet og regn og hagl i det neste...
    God søndag, Janni!

    SvarSlett
  3. Du er så flink med stilleben. Det skulle
    jeg ønske å lære mer om. Og jeg har et
    barnebarn som studerer i Bergen, og det
    du forteller om våren i Bergen, er jo helt
    sant. Jentungen har sendt meg bilder av
    snøklokker og rododendron helt siden
    hun opplevde sin første vår i byen.

    SvarSlett
  4. Fin fint bidrag til konkurransen! Lekre klokker - spesielt den sorte. Hvor har du kjøpt den? :)
    Her har det også vært litt sol i dag - deilig! Våren er kanskje min favorittårstid:)

    Ønsker deg en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  5. Tusen takk for VELDIG koselig kommentar, you made my day!
    Selvfølgelig kan du låne bilder, superstas at du vil det syns jeg:)
    Herlige bilder du viser her, så fine vaser og klokker og... alt egentlig!
    Ha en fin og koselig søndags kveld.
    klem cathrine

    SvarSlett
  6. Ja, visst är det härligt när solen tittar fram och våren äntligen kommer! Man blir alldeles sprudlande glad!

    SvarSlett
  7. Fine bilder, kan trygt vises mange ganger :-)

    SvarSlett
  8. Så fine nipse-bilder :) Fikk en vårlig følelse av de ja - her har det også vært sol i dag, helt fantastisk vær! Tok årets første utendørs-kaffe mocca i dag, det var deilig :)

    Ha en fortsatt fin søndagskveld Janniche :)

    Klem

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails