Powered By Blogger

lørdag 5. februar 2011

Oppbevaring

Da jeg så utfordringen fra Nib denne måneden, tenkte jeg at `ìkke  kan jeg være med denne gangen heller`:/...  For når det gjelder Oppbevaring har jeg ingen revolusjonære løsninger.
Men men, det er jo bare gøy å være med! Så da kommer jeg med et lite bidrag allikevel;)


I 2 store glasskrukker oppbevarer jeg ris og løk. Lett å finne når man trenger det. Og ganske så dekorativt !
Solbrillene mine henger på en rosa snor i gangen. Her kan man bare velge seg et par på vei ut! (når sola skinner..)
Noen ganger henger jeg også kort og bilder på snoren, sammen med øredobber. 
Praktisk og dekorativt det òg!


Luer, votter, skjerf og tøyvesker  som jeg ikke bruker så ofte, blir oppbevart i en stor plastboks med lokk, i gangen. Mer av det samme, har jeg i en gjennomsiktig plastikkveske som jeg kjøpte på loppis i hjembyen min i Nord. Eveldig fornøyd med den! Og praktisk at den er hull i, så er det lettere å finne fram.

Da ønsker jeg alle deltagere lykke til!!

8 kommentarer:

  1. Weeee..
    Jeg DIGGER solbrille systemet ditt..
    Herlig vri :)

    SvarSlett
  2. Flott bidrag :) Ja det opphenget med brillene likte jeg også !!

    God Lørdagskveld til deg :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Nog har du en massa fina solglasögon att välja på allt, det är bara solen som fattas. Praktisk och fiffig upphängning av dem.
    Ha en fin lördag
    kram Susanne

    SvarSlett
  4. wow, takk for herlig inspirasjon ;) en slik snor skal jeg og fixe til solbrillene , det blir jo endel av de ;)

    fortsatt go helg!!!

    SvarSlett
  5. Det samme tenkte jeg, da jeg så den, men jeg er jo mest med for gøy, så jeg slengte meg med jeg også :)
    Solbrilleopphenget ditt var jo rett og slett genialt! og matvarer ER jo dekorativt på glass :)
    Lykke til!
    Klem
    Lise
    PS! Jeg skal titte litt på de ulike uroene du har lagt ut og gi deg tilbakemelding på hvordan jeg vil ha den!

    SvarSlett
  6. Jepp, det blir GULL på meg... 40 cm blir knall!
    Her er min mail hvis din kollega vil kontakte meg direkte: lisemolaathotmail.com
    Takk for tipset!
    klem
    Lise

    SvarSlett
  7. Det solbrillesystemet ditt var jo genialt!!:) Kanskje eg "låner" den om eg får lov;)
    Ha ein strålande dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  8. Fine solbrillesamlingen og oppbevaringen! Jeg tenkt det samme denne gangen jeg også, men det spørs om jeg må på en runde å se om jeg finner noe å legge ut allikevel!

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails