Powered By Blogger

tirsdag 14. september 2010

Plommejakt

Var ute på landet hos et koselig eldre par her forrige uke, og de hadde et digert plommetre som jeg fikk forsyne meg av !
Det var gøy!
Men hva skulle jeg gjøre med alle plommene??
Hmmm...


Jeg er ingen typisk husmor, selv om jeg mange ganger gjerne vil.
Har aldri syltet og saftet og gjort de helt store `husmortingene`,
men jeg heiv meg like godt ute det!


Glemte selvfølgelig av `syltetøyet`på komfyren
(det ville aldri en ordentlig husmor gjøre),
så det ble jammen meg litt saft av det også!
BONUS!

Lekker farge
Godt ble det òg, og jeg er ganske stolt...!

--Ha en forsatt fin høst!!--

(Ps: pcen min driver og bestemmer litt selv for tiden, så den velger størrelse på bokstaver selv og tar med besøkstelleren innimellom..!
-Ikke greit å være amatør...)


3 kommentarer:

  1. Så gott det ser ut och så duktig du är.Blir så avundsjuk när jag ser alla plommon. Jag hade ett plommonträd som inte överlevde vinter och vi fick kapa ner det.
    Kram

    SvarSlett
  2. Syns du er flink jeg :) Lekkert ! Jeg er kokk , og ser at dette er prima vare ;)Kan nesten kjenne lukta :) MMMMMM :)

    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  3. Plommer Plommer Plommer, det er såååå godt! Tror det er en av dillene mine gjennom de første mnd i graviditeten, plommer ;)

    Klem, Camilla.

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails