Powered By Blogger

lørdag 2. mars 2013

Noen bilder fra de siste ukene



Ja da var det snart gått tre uker siden forrige innlegg...
Jeg hadde absolutt ikke planlagt å være fraværende så lenge, men 
oppmerksomhet og fokus har vært på andre ting...
 Ikke har jeg vært innom dere og kikket heller 
*fysj og skam*
Men jeg vil gjerne være litt med dere igjen, hvis det er greit da...:))

Viser noen bilder som er tatt iløpet av ukene som gikk. 
Noen av dem er lagt ut på instagram. Dere kan
 følge meg der hvis dere vil :) 
*frkpastell*

*Leon tullepus lurer på om det er mulig å komme opp til den store klokken som henger helt oppunder taket... Og sitte høyt oppe på kjøleskapet er `ett skritt` nærmere*


Håper alle dere har det bra og henger med fortsatt.
Noe jeg har gått glipp av...?












english:
I have been absent almost three weeks now - sorry about that!
Here are some photos taken during these weeks. 
You find some of them and more on instagram; frkpastell
Have I been missing out on something while I was gone...?

3 kommentarer:

  1. Så fine bilder!
    Nydelig den broderte puten din!

    Ha en fortsatt fin helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Godt å ha deg tilbake:) Jeg skal søke deg opp på Instagram, forresten!

    SvarSlett
  3. Hey!! Velkommen tilbake!!
    Må være lov å skifte fokus i blandt... ;0)
    Artige bilder!!
    Søt og kul pus!!

    Fortsatt god helg!

    Klem

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails