Powered By Blogger

torsdag 1. november 2012

Helg og ferie!!


Det nærmer seg helg med raske skritt, og for min del har den allerede begynt!
I morgen kveld settes kursen mot sydligere strøk!
Nå gjenstår det bare litt pakking og rydding før jeg er klar...;)
Hus og pus overlates i hendene på ei god venninne, så det skal nok gå bra.

Her kommer  noen detaljer fra stua:)



God helg da! 
Sees om litt over ei uke ;)









english:
tomorrow I will be on my way to Turkey! 
Just stopping by to show you  some pics from my livingroom;)
See you in a week!!

11 kommentarer:

  1. Så herlig med ferie og tur til varmare strok. Ønsker deg ein kjempefin tur!
    Fine bilder!

    SvarSlett
  2. Nydelig pyntet dør og vegg! Herlig:) Kos deg masse på ferie:) Klem

    SvarSlett
  3. Kos deg på feire :)

    Jeg har startet et lite blogglotteri i dag. Kom innom og trekk lodd da vel :)

    SvarSlett
  4. God tur til deg;) Høres deilig ut med litt sol nå før vinteren setter til. Klem W

    SvarSlett
  5. God tur, Janni. Og, gratulerer, du har vunnet min give-away. Send meg en Mail , så kommer kroppene i posten. drude_sol@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Å, sukk - så misunnelig! God Tur, Kos deg :o)

    Klem Heidi

    SvarSlett
  7. Nå er det lenge siden jeg har vært hos deg, of plutselig skal du ut på tur, heldiggrisen!:-))

    Masse god tur, kos deg!!
    God klem!

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails