Powered By Blogger

søndag 19. juni 2011

En FIIIIN dag!!!

Da har jeg debutert!!  
Som gateselger, vel og merke...;)

Noe som begynte som en grå litt våt og veldig rolig dag, endte i en riktig så flott dag med sol, flere selgere og masse fine folk! Her får dere se noen av dem og hva de hadde å selge: (advarsel; maange, men fine, bilder!;))


To blide og trivelige damer som også var i Skostredet for første gang. 
De solgte klær og bøker:
***
Anne-Karin står bak PillPallHåndarbeid. 
Også en veldig trivelig naboselger som lager de vakreste ting i b.l.a perler.
Se bare her:
Den nyyydelige rosa kjolen som er heklet av Anne-Karins datter, 
ble min på slutten av dagen!
Utrolig flott håndarbeid til en veldig fin pris!
Du kan se mer av hva Anne-Karin har laget ved å trykke HER

Dette er Jack Lygre som utgir musikk. 
Han ble veldig glad da jeg spurte om å få ha ham med på bloggen min
Så glad at han ga meg en CD! 
Takk Jack!
Og han blir nok enda mer lykkelig om dere sjekker ut Facebooksiden eller denne 
siden her
***
Og jammen dukket det ikke opp noen kjenninger også!
Søte Karina:
Og mannen Andreas, som ikke hadde så lyst til å være med på bilde...
Og Karina fikk `mast ` seg til et par kuule sko fra Kontinentet!

Her er jeg da, og mitt `skrot`...
***
Andre fine ting for salg:
Denne skulle jeg gjerne hatt med meg hjem...

Et par gode venninner kom da det nærmet seg stengetid. Og jammen solgte ikke den ene venninna mi et par ting mens jeg var og hentet bilen min!
Den dama har forretningssans!!
Tror jeg må ha henne med fra begynnelsen neste gang!

Etterpå var det kos med deilig tapas etterfulgt av frappe  til meg
og sjokoladefondant til en veldig lykkelig Ruthi!

En fantastisk fin dag
Selv om jeg måtte drasse mesteparten med meg hjem igjen. 
Men nå har jeg litt bedre peiling til neste gang, og ingen sa noe på prisene.

Ang min høyt elskede skrivemaskin, så fikk jeg en kjøper.
Overleveringen skal skje i sentrum på tirsdag.
Håper det virkelig blir et salg og at han ikke bare var ute etter nummeret mitt... *hehe*


Det var en forkortet rapport på dagens hendelser!
Jeg er utrolig sliten, men fornøyd - tross at det ikke
 ble de helt store salgene.
Absolutt noe jeg vil anbefale dere å prøve!

Takk for alle støtte-erklæringene på innlegget i morges!
 Dere er bare go`e!!!



Da venter en ny uke!

Håper den blir fin

***









English:
My debut as a saleswoman in a streetmarked
I meet alot of nice and interesting people.
A good day!!:)

14 kommentarer:

  1. Ser ut som du har hatt en begivenhetsrik og morsom dag!

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  2. Ser ut som det ble en fin dag i Skostredet :) Blir kjekt om vi får vært der en felles søndag senere i sommer :D *♥*

    SvarSlett
  3. Du og du så trivelig dette så ut Janni :) Gratulerer med debuten !
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Så artig! Hadde helt klart tatt meg en tur hvis jeg hadde vært i nærheten -elsker markeder!
    Du får hvile deg og sove godt! :)
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  5. åååå!så gøy!!!!hørte du va der i dag!eg e me over sommeren,da har eg sikkert fått somlet mg ferdi me litt småprosjekter her(: du e flink asså,nå må du lage flere muffins,de e så søte!vi ses!klem fra fru b-b

    SvarSlett
  6. Det her ser virkelig gøy ut, og så fint med en slik erfaring også. :D

    SvarSlett
  7. Dette så jo bare så gøy ut, minner meg om London og Sunday Up Market i Brick Lane, kult;))

    SvarSlett
  8. Heisann!!

    Så ut som en perfekt dag!!Og nå er du en erfaring rikere til neste gang!!

    Ha en fin ny uke!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  9. dette så gøy ut, kunne tenkt meg å prøvd meg som både selger og kjøper

    SvarSlett
  10. Åh, så koselig at det var en vellykket dag :D
    Masse herlige ting da! Og blide folk, får ikke blitt bedre da :)
    Mm, tapas, heldige deg ;)

    Skulle gjerne vært der! Hvis jeg tar turen til Bergen en sommer, må jeg jo sørge for at det passer ift markedet :)

    God klem fra meg :)

    SvarSlett
  11. Det høres jo ut som det gikk kjempebra! Gjør ingenting om man ikke får solgt alt. Det er opplevelsen som teller! :D

    Klem

    (Ps: Tingene dine er da vel ikke skrot!!)

    SvarSlett
  12. Oj, så mye stilig!! Der skulle jeg ha vært! :D Er det ikke slik at det er søndagsmarked i Skostredet nå? Jeg må virkelig komme meg dit!
    Takk for kommentaren din inne hos meg<3, jeg har nå fått hvilt meg litt og fordøyd saker og ting som ikke er så godt å tenke på, men nå har blogglysten meldt seg igjen og det er tilbake til hverdagen :)
    Ønsker deg en fin dag videre.

    SvarSlett
  13. FOR et herlig innlegg!!!
    Ble sugd inn i all markedsstemningen og bare nøt det :)
    Skulle GJERNE hatt kloa i et par av de skoleplansjene, ja...

    Håper kvelden blir like fin!

    Stooor klem!

    SvarSlett
  14. Å, så gøy at du har hatt egen markedsbod!
    Det har jeg også skikkelig lyst til å gjøre selv, holder på å planlegge en bod til høsten.

    Var det gøy? Vanskelig med priser? Hvordan er folk? Ble skikkelig nysgjerrig nå, jeg:-)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails